Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyn jatkuvasti tylyihin ja käytöstavattomiin ihmisiin

Vierailija
20.03.2022 |

Itselläni on se periaate, että kohteliaisuus ei maksa mitään, joten en kitsastele sen kanssa. Tuntuu kuitenkin lannistavalta kohdata tökeröjä ja tympeitä ihmisiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa, kun ihmiset ovat ystävällisiä ja kohteliaita.

Muista kuitenkin, että ikävä asia ystävällisesti sanottuna ei muutu mukavaksi asiaksi. En tietenkään juuri sinusta tiedä, mutta monille ystävällisesti käyttäyville ihmisille tuo on hyvin vaikea hahmottaa. Sitten loukkaannutaan, kun toinen ei ollutkaan samaa mieltä, vaikka "minä sanoin sen oikein nätisti!".

Vierailija
2/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan he moukkia, mutta jatkan päivääni ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit tuttavan kanssa eileen. Olen ravintolan edessä .Paikalla vaan yksi ravintola.

Enkö joutunut hakemaan häntä sadan metrin päästä ? Oliko vaikea odottaa ravintolan edessä? 

Ihmetteen miten ei mene kalloon kun aina sama tapaamispaikka kävelyjä varten, hän seisoo milloin missäkin ja kun soitan, ei vastaa. 

Vierailija
4/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit tuttavan kanssa eileen. Olen ravintolan edessä .Paikalla vaan yksi ravintola.

Enkö joutunut hakemaan häntä sadan metrin päästä ? Oliko vaikea odottaa ravintolan edessä? 

Ihmetteen miten ei mene kalloon kun aina sama tapaamispaikka kävelyjä varten, hän seisoo milloin missäkin ja kun soitan, ei vastaa. 

En tajunnut tuosta mitään.

Vierailija
5/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa pahoittaa mieltäni tuollaisesta. Voin vaikuttaa vain omaan käytökseeni. 

Vierailija
6/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö. Odotin häntä ravintolan edessä kuten olemme sopineet. Ainut ravintola alueella .Siellä ruukaamme kahvitella kävelyn jälkeen. 

Eiköhän hän ollut muualla odottamassa. Tämä on meidän vakipaikka tavata. 

Siis hyvin tehty selväksi että siinä tavataan.

Joka kerta joudun hakemaan häntä alueelta ! 

Kysyin taas miksi oli muuttanut paikkaa eikä vastaa puhelimeen.

Ihan kuin olisi saanut jonkun sairauden.

Vierailija
7/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymysten sietokyky ylipäätään on tärkeä ominaisuus ja sitä voi kehittää itsessä. Jos ei jonkun ihmisen käytös ilahduta, voi kääntyä

kannoillaan ja kiinnittää huomiota muualle. Ihmisiä kyllä löytyy.

Joskus kannattaa suhtautua huumorilla pettymysten tuottajiin. Usein heillä on joku syy käyttäytymiseensä, on se sitten käytöstapojen tai jopa tiedon puute tai huono empatiakyky, unohdus tms.

Voi myös jämäkän ystävällisesti kertoa oman mielipiteensä tai sanoa: "Mielenkiintoista, miten olet tullut tuohon johtopäätökseesi."

Joka tapauksessa, voimme itse valita seuramme lähes aina. Käyttäkäämme tätä vapauttamme ilman turhia energioittemme tuhlausta.

Itsellä on sisarus, joka saattaa ärsyttää puheillaan ja kommenteillaan. Olen kuitenkin päättänyt tulla toimeen hänen kanssaan ja pitää suuni kiinni, koska vaakakupin toisessa päässä ovat ne tekniset taidot ja kyvyt, joita tarvitsen.

Vierailija
8/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö. Odotin häntä ravintolan edessä kuten olemme sopineet. Ainut ravintola alueella .Siellä ruukaamme kahvitella kävelyn jälkeen. 

Eiköhän hän ollut muualla odottamassa. Tämä on meidän vakipaikka tavata. 

Siis hyvin tehty selväksi että siinä tavataan.

Joka kerta joudun hakemaan häntä alueelta ! 

Kysyin taas miksi oli muuttanut paikkaa eikä vastaa puhelimeen.

Ihan kuin olisi saanut jonkun sairauden.

Lopeta hänen tapaamisensa. Kuulostaa ihan tarkoitukselliselta vedätykseltä ellei hän ole jotenkin sairas eikä hahmota paikkoja tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä