Millaisiin miehiin olet heikkona
Tai jos olet mies niin vastaavasti millaisiin naisiin olet heikkona?
Kommentit (105)
Sellaisiin vähän boheemin tyyppisiin miehiin, joilla vähän massasta erottuvia näkemyksiä ja ehkä myös taiteellinen. Harmi vain, että monesti tämän tyyppiset miehet paljastuu monesti aika rentuiksi, eivätkä sovi pitkään suhteeseen. Myös nörtit miehet kiinnostaa, sellaiset vähän ujot ja kiltit, jos ovat myös söpöjä samaan aikaan.
Partaisiin, viikinkityyppisiin miehiin. Ulkonäöllisesti myös gootit kiinnostavat kunhan eivät ole mitään hinteliä tapauksia.
Luonteen puolesta kiltit, nörtit (scifi/fantasia-nörtit) ja huumorintajuiset miehet sytyttävät.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:41"]
Kalju, tatuoitu, miehekäs mies.
[/quote]Lol
Sellaisiin viikinkimäisiin (tuossa ekassa viestilinkissä aika osuva ulkonäkö). Luonteelta lempeisiin ja huumorintajuisiin miehiin
Fiksut, hyväkäytöksiset ja myös ehdottomasti sivistyneet, oma tyyli pitää olla
Mystisen ja hieman hämärännäköisiin, hoikkuus ja se että on suht pitkä on plussaa. Lihakset hoikassa vartalossa. Mutta kasvot saa olla joko jännittävännäköiset ja hieman pelottavat tai sitten feminiiniset. Jännittävä katse päälle. Yksinäisiin susiin. Itse olen varmaan juurikin kuvailtu naisversio.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:54"]
Mystisen ja hieman hämärännäköisiin, hoikkuus ja se että on suht pitkä on plussaa. Lihakset hoikassa vartalossa. Mutta kasvot saa olla joko jännittävännäköiset ja hieman pelottavat tai sitten feminiiniset. Jännittävä katse päälle. Yksinäisiin susiin. Itse olen varmaan juurikin kuvailtu naisversio.
[/quote]Lisään vielä että siisteys ja tyylikkyys ehdoton
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:54"]
[/quote]Lisään vielä että siisteys ja tyylikkyys ehdoton
[/quote]Ja pikimusta lyhyt tukka vielä lisään
Aika samantyyppisiin miehiin ovat vastausten perusteella naiset "heikkona" (monesti varmaan vähän eri asia kuin se kenen kanssa lopulta pariudutaan). Nämä kuvaa myös omaa miesmakuani. Voisin kuvitella että vastaavasti joku "hoikka, kiinteä, pitkähiuksinen ja nuori nainen" sopisi useimmille miehille.
Tummaihoisiin , mustat donkkaa tykimmin ;)
Kiltti, huumorintajuinen, älykäs. Ei sellainen, joka ei uskalla olla oma itsensä. Eikä sellainen myöskään, joka yrittää olla erilainen, vaan sellanen joka on oma itsensä ja uskaltaa olla. Ei sellanen juoru-ukko mies joka kritisoi muita. Ihminen joka hyväksyy mut sellasena kun olen ja sellanen kenen kanssa ylipäätänsä synkkaa. Nämä piirteet pitää olla ainakin, että kiinnostun. :-)
Itsevarmoihin ja karismaattisiin, pitää olla pilkettä silmäkulmassa. Huumorintajuinen, pitää saada mut nauramaan.
Ulkonäkö ei ole kovin tärkeä, kunhan ei mikään 200-kiloinen ihrakasa ole.
Parta ja/tai viikset = ♡♡♡♡. Gootti/rokkarimiehet on kanssa ihan hiton upeita. Myös kalju ja isokokoinen mies kelpais, varsinkin jos on tatuointeja. Pitää olla miehekäs.
Mitään perusjamppaa en siis halua, sellaista jolla ei oo mitään omaa tyyliä ja pukeutuu tylsästi ja mitäänsanomattomasti.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:41"]
Kalju, tatuoitu, miehekäs mies.
[/quote]Lol
[/quote]
Kaikilla saa vissiin olla oma mielipide.
Harvoin edes täällä on esitetty noin typeriä kysymyksiä.
Chris O'Neillin ja Mr. Bigin tyyppisiin miehiin :D
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/19/ae/8d/19ae8dc73f9f743f4f4caaec98d6e2ac.jpg
Choi Seung-hyun, etelä-korealainen muusikko ja näyttelijä
Koji Murofushi, japanilainen moukarinheittäjä.
Tykkään kyllä ihan kotosuomalaistenkin näköisistä miehistä, mutta tällä hetkellä itä-aasialaiset on aika kovaa kamaa. Murofushi on lämmittänyt sydäntä jo melkein parikymmentä vuotta, tuo ensimmäinen vasta jonkin aikaa :p
Hirvee alapeukutus. Onpa porukka varmaa oman makunsa ylivertaisuudesta :D
http://www.magweb.com/picts/nm1970465.jpg