Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läheiseni kuoli vähän aika sitten

Vierailija
29.08.2015 |

ja nyt mulla on tosi hankalaa. Joudun valvomaan niin kauan, että simahdan ihan pakosta koska en surultani pysty rentoutumaan ja katkaisemaan ajatuksiani ja nukahtamaan normaalisti. Aamut ovat kaikkein vaikeimpia. Itku tulee heti ensimmäisenä, kun saan silmäni auki. Päivisin pystyn olemaan suhteellisen oma itseni, mutta silloinkin tuska voi yhtäkkiä vyöryä niskaan kuin hyökyaalto ja silloin tuntuu, että en pysty kunnolla hengittämään ja hädin tuskin jaksan pysyä pystyssä. En tiedä mitä mun pitäisi tehdä... Jotain lääkitystäkö tällaiseen on haettava?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan se alkuun on, se ainainen klisee aika parantaa haavat kyllä vaan pitää näissä asioissa paikkansa. Jotakin keskustelukaveria sun pitäisi saada ettet ole ihan yksikseen tunteiden kanssa. Olisko jotain läheistä kaveria tai muuta perheen jäsentä? Toinen vaihtoehto on sitten ihan ammattilainen vaikka joku terapeutti. Osan otot ja voimahali, kyllä se helpottaa.

Vierailija
2/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ja lähetän voimahalin <3 sulla on nyt hankalaa ja meillä kaikilla tulee olemaan joskus hankalaa. Olen itsekin kärsinyt samankaltaisesta uniongelmasta ja tiedän että se on todella pelottavaa ja raskasta! Aikanaan se sitten parani mutta ehdottomasti lääkäri on se joka voi sinua auttaa. Lähetän sulle sydämiä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin!
Ja otan osaa.

Vierailija
4/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. Itse olen koukussa unilääkkeisiin ja en saa unta ikinä jos ei ole ottaa lääkettä. Kerrankin valvoin 4 päivää yhteen menoon kun en vaan saa unta. Sitten kaveri lainasi rahaa ja ostin viinapullon, join ja sammuin, se auttoi hetkellisesti.