Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun on pettynyt työelämään?

Vierailija
19.03.2022 |

En ole muiden mielestä kovin hyvä työssäni. Olen pettynyt työelämään kokonaisvaltaisesti. Pitääkö kuitenkin jatkaa vielä 20 vuotta aivan kuin ei mitään, koska toimeentulo kuitenkin saatava?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko muut mielestäsi hyviä työssään? Etsi heistä epäkohtia ja muuta ajatteluasi. Mitä väliä, pitävätkö muut sinua hyvänä?

Vierailija
2/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en ole hyvä siinä mihin kouluttauduin, työllisyysnäkymä hyvä niin siksi. Menen lukkoon kiireen keskellä, ajatus karkaa, ahdistaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksanut työelämää. Kaksi ammattia löytyy. Kummassakin paska palkka ja paskat olot, jos töitä edes saa. Nykyään teen taidetta, asun maalla ja elelen leppoisasti. Elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
4/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Korkeakoulutus, pätkätyöhistoria, enkä ole riittävän hyvä siinä, mitä haluaisin tehdä. Olen ajatellut kouluttautua sote-alalle, ehkä siellä voisin pärjätä? En vain jaksa enää sitä kilpailua paikoista ja suorituspaineita. Pidän itseäni kyllä ihan fiksuna, en vain ole tarpeeksi dynaaminen ja aikaansaava. N44

Vierailija
5/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille, että ovat hiljaa ja käy mukavissa töissä. Ei tarvitse ruveta siihen narsistien kilpajuoksuun.

Vierailija
6/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tiedätte, että teitä kiusattaisiin usein myös siitä, jos olette dynaamisia ja aikaansaavia. Työpanos ei ratkaise vaan persoonallisuus ja klikkiytyminen.

Vierailija
7/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tiedätte, että teitä kiusattaisiin usein myös siitä, jos olette dynaamisia ja aikaansaavia. Työpanos ei ratkaise vaan persoonallisuus ja klikkiytyminen.

Ei minua kiusaaminen haittaa, tai haittaa mutta se on elämää. Mutta kun sopimuksia ei jatketa niin on vaikea pitää itsensä työllistettynä 😁 Paikoista on valtava kilpailu ja aina löytyy joku uusi tilalle. nro 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan