Liian kauniit päiväkodin hoitajat
Liian kauniiden naisten pitäisi hankkiutua aivan muille aloille kuin päiväkotiin. Minä jodun miehenä kärsimään joka aamu kun, pasmat menevät aivan sekaisin ja jäädyn kokonaan kun vien tyttöä eskariin. Onneksi ensi viikolla on taas vanhempia naisia aamuvuorossa.
Esim kaupassa voi yleensä valita normaalin kassan enkelin sijasta mutta kaupassa joutuu väkisin keskustelemaan sen kanssa joka nyt sattuu olemaan vuorossa.
Pää menee sekaisin koko loppupäiväksi...
M36
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:20"]Päiväkodissa työskentely ei ole asiakaspalvelua. [/quote] Asiakaspalveluahan se nimenomaan on, lapsi ja lapsen vanhemmat ovat hoitajan/työntekijän asiakkaita. Terv. Lastenhoitaja
[/quote]
Ei niitä lapsia tai perheitä siellä palvella.
Mun lapsen omahoitaja on todella kaunis ja vielä niin herttainen. Mun lapsi tuntuu viihtyvän hänen seurassaan hyvin ja minä itse jätän lapsen hänen hoiviin täysin luottaen. Se on aivan ihanaa! Ja tärkeintä! Hoitajan ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä minulle tai vaimolleni. Itse en muuten häntä sillä silmällä katso vaikka hän kaunis onkin. Oma vaimoni on vähintään yhtä kaunis. Ja rakaskin vielä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:18"]Sitä oon kyllä miettinyt että miksi noi Hollywood -perheet palkkaa Nannyksi jonku 21v beiben kun sit ne isät aina haksahtaa. Palkkaisivat jonku mummon.
[/quote]
Ainakin Ben Affleckin tapauksessa kyseessä oli 28-vuotias, jota Suomessa jo pidetään "vanhana".
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:20"]Päiväkodissa työskentely ei ole asiakaspalvelua. [/quote] Asiakaspalveluahan se nimenomaan on, lapsi ja lapsen vanhemmat ovat hoitajan/työntekijän asiakkaita. Terv. Lastenhoitaja
[/quote]
Ei niitä lapsia tai perheitä siellä palvella.
[/quote]
Sen kyllä huomaa joidenkin henkilöiden kohdalla. Suurin osa onneksi palvelee.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:18"]Sitä oon kyllä miettinyt että miksi noi Hollywood -perheet palkkaa Nannyksi jonku 21v beiben kun sit ne isät aina haksahtaa. Palkkaisivat jonku mummon.
[/quote]
Ainakin Ben Affleckin tapauksessa kyseessä oli 28-vuotias, jota Suomessa jo pidetään "vanhana".
[/quote]
No jooooo, mutta tuskin olis Bentsu sitä hoidellu jos se olis ollut vielä pikkusen vanhempi, esim 58.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:09"]Miksi alapeukutus? Ongelma on todellinen!
Ap
[/quote]
Onko tet-jakso meneillään vai?
[/quote]
Juu, on tässä työelämään tutustuttu jo toistakymmentä vuotta.
Ap
Meidän lapsen päiväkotiin on tullut uusi hoitaja. En ole vielä häntä nähnyt, joten en tiedä onko kaunis. Mutta mies tuhahti, että vaikuttaa tyypiltä jota kiinnostaa enemmän oma ulkonäkö kuin lapset. Sanoin, että eiväthän ne sulje toisiaan pois. Mies oli sitä mieltä, että ikävä kyllä tässä tapauksessa.
Tuo on tietenkin vähän eri juttu kuin varsinainen kauneus. Mutta veikkaisin että isäihmiset ihastuvat hoitajissa enemmän herttaisuuteen kuin ulkomuotoon.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:21"]Onnea vaan sille joka tuon kuolapaten kanssa on muksun tehnyt.
[/quote]Kuolapateja ne on kaikki.Mitäs luulet, ketä sun mies ajattelee kun se laukee......;)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:05"]Meidän lapsen päiväkotiin on tullut uusi hoitaja. En ole vielä häntä nähnyt, joten en tiedä onko kaunis. Mutta mies tuhahti, että vaikuttaa tyypiltä jota kiinnostaa enemmän oma ulkonäkö kuin lapset. Sanoin, että eiväthän ne sulje toisiaan pois. Mies oli sitä mieltä, että ikävä kyllä tässä tapauksessa.
Tuo on tietenkin vähän eri juttu kuin varsinainen kauneus. Mutta veikkaisin että isäihmiset ihastuvat hoitajissa enemmän herttaisuuteen kuin ulkomuotoon.
[/quote]Minä taas veikkaan et sun veikkaus menee metsään.Mä luulen et isäihmisetkin tykkää seksikkäistä naisista koska samalla laillahan se muna seisoo oli sitten isä tai ei.Mut mikä on kenestäkin seksikästä-no eiköhän siinä ulkomuoto aika paljon määrittele.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:21"]Onnea vaan sille joka tuon kuolapaten kanssa on muksun tehnyt.
[/quote]
Kuolapate XD
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:28"]Ap.
Anna ihmisten tehdä työnsä rauhassa .Äläkä häiriköi, varsinkin julkisen porukan kanssa, joiden palkka tulee verovaroista.
Aikuistuisit.
[/quote]
Enhän minä häiriköikään, mutta minkäs sitä luonnolle mahtaa.
Ap