Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan onnellinen?

Vierailija
29.08.2015 |

Kello on puoli kuusi aamulla. Suurin osa täällä olleista ei varmaan ole vielä mennyt nukkumaankaan. Onko yhtään onnellista paikalla? Vai onko tämä vain meidän onnettomien sielujen kaatopaikka?

Se ainakin selittäisi kaikki nämä yön aloitukset.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä onnellinen

Vierailija
2/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että edes yksi. :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen. Olen tyytyväinen elämääni enkä marise tai kadehdi tai pelkää.

Vierailija
4/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen! Navettaan lähössä ja lueskelen aamukahvin kaverina!

Vierailija
5/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:51"]Minä olen! Navettaan lähössä ja lueskelen aamukahvin kaverina!
[/quote]
Naudat ovat mukavia otuksia. Vaikka aika vähän niiden kanssa ollut tekemisissä. Ja nekin taisi olla vähän liian kesyjä. Sillä massalla huomionhaku voi jo olla vaarallista.

Ap

Vierailija
6/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, minäkin alan olla onnellinen. Elämässä on ollut rankka vaihe, ja sen hermostuttamana olen aika uneton vaikka ongelmatilanne on jo alkanut ratketa. Hillun täällä, jotta saan pään nollattua, ja saan siirryttyä seuraavan haasteen kimppuun matkallani kohti tasapainoisempaa elämäntilannetta.

Olen sitä paitsi aivan törkeän ylpeä siitä, että olen jaksanut rimpuilla viime kuukaudet ja hoitaa tilanteen kunnialla! Tilanteissa, joissa aiemmin olisin nujertunut, olen nostanut pääni kerta toisensa jälkeen ja aina hiukan korkeammalle. Jos minusta näin näppärä tulee, niin saan vielä aikaan kaikenlaista muutakin.

Vierailija
7/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko onnelisuuteen.

Vierailija
8/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:58"]Itse asiassa, minäkin alan olla onnellinen. Elämässä on ollut rankka vaihe, ja sen hermostuttamana olen aika uneton vaikka ongelmatilanne on jo alkanut ratketa. Hillun täällä, jotta saan pään nollattua, ja saan siirryttyä seuraavan haasteen kimppuun matkallani kohti tasapainoisempaa elämäntilannetta.

Olen sitä paitsi aivan törkeän ylpeä siitä, että olen jaksanut rimpuilla viime kuukaudet ja hoitaa tilanteen kunnialla! Tilanteissa, joissa aiemmin olisin nujertunut, olen nostanut pääni kerta toisensa jälkeen ja aina hiukan korkeammalle. Jos minusta näin näppärä tulee, niin saan vielä aikaan kaikenlaista muutakin.

[/quote]
Jes! Voimia! Ap

Vierailija
9/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:54"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:51"]Minä olen! Navettaan lähössä ja lueskelen aamukahvin kaverina!
[/quote]
Naudat ovat mukavia otuksia. Vaikka aika vähän niiden kanssa ollut tekemisissä. Ja nekin taisi olla vähän liian kesyjä. Sillä massalla huomionhaku voi jo olla vaarallista.

Ap
[/quote]
onneksi ne pääasiassa on rauhallisia ja lepposia kavereita. Pienestä pitäen kun niitä on käsitellyt, niin oppinut olemaan niiden kanssa.:)

Vierailija
10/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnellinen. Miten voisin olla? Maailma on sairaspaikka ja kaikki ihmiset on kusipäitä. Elämä on ihan perseestä.

Vierailija
11/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole onnellinen. Tyytyväinen kyllä ja kiitollinenkin kaikesta hyvästä ja hienosta, mitä mulla on. Tiedän varsin hyvin, että paaaljon huonomminkin voisi olla. Mutta onnellinen en ole.

Vierailija
12/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:05"]

En ole onnellinen. Miten voisin olla? Maailma on sairaspaikka ja kaikki ihmiset on kusipäitä. Elämä on ihan perseestä.

[/quote]

Noin minäkin ajattelin. Mutta sitten oivalsin, ettei minulle ole luvattu mitään sen parempaa lähtökohdaksi. Olin vain kuvitellut sellaisen lupauksen saaneeni. Olen täällä kestääkseni sen mitä en voi muuttaa ja muuttaakseni sen minkä voin. Mielellään vieläpä parempaan suuntaan, jos en ole ainakaan keskiarvoa kusipäisempi.

Vierailija
13/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Heräsin just ihan siihen, ettei enää nukuta. Nukkumaan menin joskus 23 jälkeen.

- Onnellinen olen siitä, että minulla on työpaikka

- Olen onnellinen siitä, että minulla on hyvä mies

- Onnellinen olen siitä, että aikuiseksi kasvaneilla lapsilla ei ole suurempia ongelmia, vaikka esikoinen ei olekaan terve. 

- Olen onnellinen siitä, että erityislapsi esikoinen ja myös fyysisesti pitkäaikaissairas on opiskellut ammatin ja jatkaa nyt, hitaammin kuin muut mutta etenee ja osaa ammattialueet hyvin

- Olen onnellinen siitä, että olen tänä kesänä päässyt marjaan ja saanut hyvin monenlaisia marjoja

- Olen onnellinen siitä, että asun rauhallisessa taloyhtiössä

Voisin tehdä pitkän listan pieniä asioita. Ei elämä ole täydellistä, tänä kesänä oli vastoinkäymisiä nimenomaan itselläni, mm. loukkasin itseni, mutta olen onnellinen siitä, että alan parantua. 

Vierailija
14/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että öisin täällä käy keskimäärin onnettomampaa porukkaa, niin kuin kaikilla muillakin keskustelufoorumeilla. Toki osa on yötyöläisiä tai muuten vaan valvojia, mutta monilla yöpalstailijoilla on varmasti jotenkin sen elämänrytmi hukassa, ja taustalla ties mitä. Kyllä sen viesteistäkin huomaa, kun aamutuimaan tänne tulee palstaileen.

Mutta minä olen onnellinen: olen juuri valmistunut ja saanut työpaikan, ihmissuhteissa menee hyvin, ja nyt olen pitkän lapsettomuuden jälkeen raskaana! :) Toki on päiviä jolloin mikään ei suju, mutta kyllä ne elämän peruspalikat ovat nyt hyvin. Ja ennenkaikkea; olin aiemminkin onnellinen vaikka kaikki näytti niin epävarmalta monen asian suhteen.

Vierailija
15/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:58"]

En usko onnelisuuteen.

[/quote]Onnelisuus on hyvä juttu.

Vierailija
16/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen ja pyrin myös levittämään onnellisuutta ympärilleni mahdollisimman paljon. Nykyään kun maailmassa tapahtuu niin paljon ikäviä asioita, niin välillä meinaa todellakin mennä usko ihmisyyteen ja hyvyyteen, mutta uskon kuitenkin, että sitä saa mitä tilaa. Onnellisuus tulee lopulta aika pienistä asioista, ei siihen ihmeitä tarvita.

Vierailija
17/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen.

Parisuhteessani on menossa kriisi, mieheni kohtelee minua kontrolloivasti ja painostavasti, olemme vastoin tahtoamme lapsettomia, joudun mahdollisen eron myötä kovaan taloudelliseen pinteeseen, alallani ei ole töitä ollut tarjolla vuosiin, minulla on yrityksessäni niin rankkaa että en ehdi juurikaan viettää vapaa-aikaa ja sen seurauksena minulla on enää pari ystävää jäljellä, terveys reistailee ja isä alkaa olla heikossa kunnossa.

Olen kaikesta tästä huolimatta onnellinen. Sitä ei voi kukaan minulta pois ottaa. Elämä kantaa, minuakin.

Vierailija
18/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen. Saanut kasvatettua jo 3 lasta aikuiseksi ja kuopuksrnkin teiniksi. On ihana mies joka on myös paras ystävä. Ja pieni aarre, eka lapsenlapsi On ystäviä joiden kanssa viettää aikaa ja iso "perhe" joka laajenee koko ajan. Terveyttä ei enää ole ja tappelu eläkeyhtiön kanssa joskus hatuttaa mutta onpahan tekemistä. Ainoa mikä aiheuttaa tällähetkellä surua on yhden lapsista yksinäisyys. Ystäviä on mutta ei sitä rakasta.

Vierailija
19/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 05:51"]Minä olen! Navettaan lähössä ja lueskelen aamukahvin kaverina!
[/quote]

Navettapanolle?

Vierailija
20/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen! Mulla kultainen mies, ihanat lapset ja elämä edessä. Tää on sitä elämää mitä vuosia haaveilin kun olin yh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme