Naisille kysymys, miltä tuntuisi jos työkaverisi olisi tuomittu raiskauksesta?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:41"]
Itse en pitäisi. Vaikuttaisi liikaa
[/quote]
Entä jos esimies olisi raiskannut alaisensa - tykkäisitkö tästä. ko. ns. marjatyöläisen raiskaus savossa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:41"]Itse en pitäisi. Vaikuttaisi liikaa
[/quote]
Tämä
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:41"]
[/quote]
Entä jos esimies olisi raiskannut alaisensa - tykkäisitkö tästä. ko. ns. marjatyöläisen raiskaus savossa.
[/quote]
Mikä juttu tää oli?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:03"]No hyi mä en ainekaan haluaisi olla kyseisien henkilön kanssa missän tekemisissä.
[/quote]
Ei todellakaan
Riippuu tyypistä. Ja kaikki tuomiot eivät ole oikeudenmukaisia.
vEn puhuisi, kieltäytyisin tekemästä töitä hänen kanssaan. Enkä varsinkaan lähtisi arvuuttelemaan, olisiko se av-mammojen mielestä "hyväksyttävä" humalassa baarin jälkeen tehty raiskaus (noku sehän tuli vapaaehtosesti kämpille ja anto ymmärtää ja oli kännissä ja KAIKKI tietää, että kun toimit noin luovutat määräämisoikeutesi kehoosi! Nih!) vai ns. puskaraiskaus.
Sama mikä. Mun lähipiirissä yllättävän monella naisella on hirvittävät arvet seksuaalisesta väkivallasta. Teini-ikäisenä raiskattu, exän pahoinpitelemä ja raiskaama, jopa se klassinen puskaraiskaus. Kaikkia yhdistää iloisen naaman ja sitkeästi taisteltujen kunnianhimoisten tavoitteiden saavuttamisten taka piilevät arvet ja oireilu.
Voin suoraan sanoa, että pidän seksuaalirikollisia kaikkein halveksittavampana, vastenmielisimpänä ja likaisimpana ryhmänä. Jopa huume tms. on kirkkaasti heidän ohi mun silmissäni.
Jos pystyisin vaikuttamaan, pitäisin heidät tiukasti erossa mun elämästäni. Siten, että voisin tsekata nimen ja kuvan seksuaalirikosrekisteristä kun muuttaisin uudelke paikalle (kuten jenkeissä). Nyt hen voi. Suomen ihastuttava vasemmistoideologia ei suostu julkaisemaan edes tuomittujen kuvia. Nyt naapurissani voi asua vaikka Suomen raain raiskarioi asua viereisessä asunnossa, enkä tiedä siitä mitään. Yliopistoani käy Suomen törkeimmän pedofiilirikoksen tehnyt. Pelkkä hänen läsnäolonsa saa minut voimaan pahoin ja aiheuttaa suurta voimatonta raivoa.
Joten vastaus on, jos minulla kerrankin olisi se mahdollisuus siivota ihmissaasta kontakteistani, tekisin sen 100% varmuudella. Vaikka vaihtamalla työpaikkaa.
Ja raiskaus ei ole virhe, eikä se ole muutettavissa. Raiskaus kertoo kaiken mitä tarvitsee ihmisen näkemyksestä naisiin ja heidän ihmisarvoonsa. Alkoholismi, holtiton syöminen, jopa tappelu saattavat olla virheitä ja eivät välttämättä kerro ihmisen sisimmästä. Mutta raiskaus kertoo. Ts. kyllä, voisin tehdä töitä varkauksista, huumerikoksista tms. tuomitun kanssa. En raiskaajan. En ikinä.
[
quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:10"]
Riippuu tyypistä. Ja kaikki tuomiot eivät ole oikeudenmukaisia.
[/quote]
Osuit naulan kantaan. Tuomiot eivät tosiaan ole oikeudenmukaisia. Kaikki ehdottomaksi ja 6-15 vuotta niin alkaisi heijastaa edes hieman raiskatun kokemaa raakuutta.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:41"]
[/quote]
[/quote]
Mikä juttu tää oli?
[/quote]
Suomalainen isäntä raiskasi thaimaalaisen marjanpoimijan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:41"]
[/quote]
[/quote]
Mikä juttu tää oli?
[/quote]
Suomalainen isäntä raiskasi thaimaalaisen marjanpoimijan.
[/quote]
Missäpäin?
Hyi, no ei mun alalle varmaan sellasta palkattaisi edes. Hyi!!
Siinä vaiheessa, kun naisen raiskaa, kyyti olisi hyvin kylmää. En tervehtii, poistuisin kahvitiloista aina, kun raiskari saapuisi paikan päälle. En antaisi mitään huomiota.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:17"]
Onneks ei tule tollasta vastaan. Työnantaja yksityinen sosiaalialan yhdistys, tarkastaa taustat tiheän kamman kanssa.
[/quote]
Muuten hyvä, mutta vain murto-osa raiskauksista päätyy poliisitutkintaan. Ne ovat lähinnä niitä "tuntematon puskasta". Käytännössä erittäin harvoin joutuu syytetyksi a) tuttu tai b) nainen. Silti tutut ja naiset raiskaa enemmän kuin mamut. Kysymys vain palstatilasta.
Raiskaajan paikka on korkeintaan työttömyyskortistossa, ei missään muualla. Yhteiskunnan ikuinen elätti. Ei kuulu yrityksen, eikä laitoksen käytäville.
Itse olen seksuaalisen väkivallan uhri. Tuntisin kyllä oloni erittäin ahdistuneeksi ja tuskin haluaisin tehdä töitä kyseisen henkilön kanssa.
Onko sillä marjaraiskaajalla oikeus työllistää thaipoimijoita? Esimiesasemassa vielä raiskasi ja ulkomaalaisen naisen. Mitähän sanoo työsuojeluvaltuutettu? Onko lupa liiketoiminnalle ja työtekijöille raiskauksen jälkeen?