Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies töissä pelailee(?) minulla

Vierailija
19.03.2022 |

Ensin kohteli kuin kukkaa kämmenellä ja hienovaraisia kohteliaisuuksia ja hauskoja kommentteja sateli, niin että saisi minut lämpenemään. Nyt kun lopulta olen lämmennyt, alkoikin käyttäytymään viileämmin. Oli jopa epäkohtelias. Onko tämä sitä, että yrittää saada minut lähestymään häntä? En yhtään tykkää tästä. Eikö voisi vain olla normaalisti. En halunnut mitään tällaista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi tyhmä akka.

Vierailija
2/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelaile. Ei tullut sopivaa tilaisuutta. Häiriötekijöitä liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sulle vain oma itsensä, mutta otit kohteliaisuudet ja mukavuudet lämmittelynä. Ahdistui varmaan kun tajusi että olet kiinnostunut hänestä ja hän ollut vain mukava. Nyt sitten käyttäytyy jäätävämmin, jotta et ymmärrä väärin.

Vierailija
5/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken huvia. Minäkin teen tuollaista. Et ole tarpeeksi arvokas mihinkään muuhun.

Vierailija
6/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kannattaa keskittyä enemmän töihin kuin tällaisiin kuvioihin.

Vierailija
7/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies saattoi menettää kiinnostuksen. Näinkävi eräälle minua piirittäneelle miehelle, hän oli löytänyt toisen naisen ja minua kohtaan täysin kylmä yllättäen.

Vierailija
8/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetit tilaisuuden. Ja taas jälleen yksi vauva.fi itkevä femcelli lisää. En jaksa katsella kun itket täällä miehettömyyttäsi ja lapsettomuuttasi. 

Vierailija
9/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aiemmin näyttänyt hotilta ja ollut pätevä ja nyt oletkin muuttunut rumaksi, osaamattomaksi ja epävarmaksi?

Vierailija
10/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut muille sellaisia kommentteja kuin mulle :(

Vierailija
11/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies pitää ärsyttävänä tai huorahtavana. Flirttaavaan ei voi luottaa. Aiemmin piti, kun käyttäydyit neutraalisti.

Ei kannata suunnitella suhdetta. Etsi joku, joka iloitsee flirtistäsi.

Vierailija
12/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään huorahtavuudelleni :(

Vierailija
13/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut miehet vain kokeilee onneaan kaikkien kanssa, vaikka ei mitään oikeaa kiinnostusta olisi.

Vierailija
14/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin varatut pitkään suhteessa olleet tädit ei osaa yhtään suhteuttaa vastakkaiselta sukupuolelta saamaansa huomiota, vaan menevät pienistäkin kohteliaisuuksista johonkin rakastumisen tilaan.

Vierailija
15/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillinen kuvio.

Vierailija
16/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin varatut pitkään suhteessa olleet tädit ei osaa yhtään suhteuttaa vastakkaiselta sukupuolelta saamaansa huomiota, vaan menevät pienistäkin kohteliaisuuksista johonkin rakastumisen tilaan.

Ei ole totta tuo. Itse flirttail3n juuri tällaisten kanssa, koska heillä on enemmän huumorintajua ja leikkimielisyyttä kuin kokemattomilla.

Vierailija
17/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta tuo. Itse flirttail3n juuri tällaisten kanssa, koska heillä on enemmän huumorintajua ja leikkimielisyyttä kuin kokemattomilla.

Katsopa mitä tapahtuu, jos lopetat flirttailun tädille.

Vierailija
18/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies pitää ärsyttävänä tai huorahtavana. Flirttaavaan ei voi luottaa. Aiemmin piti, kun käyttäydyit neutraalisti.

Ei kannata suunnitella suhdetta. Etsi joku, joka iloitsee flirtistäsi.

Normaalisti kehittynyttä aikuista ei kiinnosta jos joku henkisesti vajaa pitää häntä "huorahtavana".

Vierailija
19/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa mitä tapahtuu, jos lopetat flirttailun tädille.

Ei yhtään mitään. Flirtti on leikkiä, kuka jaksaa samaa leikkiä kovin pitkään? Kyllä sen huomaa kenen kanssa on turvallista flirttailla ja kenen ei.

Vierailija
20/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla minua on ehkä kiusattu muka flirttaamalla. En ole pitänyt flirttinä vaan suht normaalina käytöksenä. Kuulin kuitenkin, että yksi mies kommentoi joidenkin flirttailleen minulle, enkä ollut huomannut mitään. Eli eivät olleet pitäneet työkaverina vaan seksualisoineet kai. Onneksi en ollut mitään huomannut enkä reagoinut.

Olen todella hyvä työntekijä ja tuollainen on täysin asiatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi