Miten ihmiset uskaltavat mennä Tinder-treffeille tai ylipäätään Tinderiin?
Eikö ole noloa, jos tutut näkevät ja ikinä ei tiedä, että kuka sekopää on toisessa päässä?
Kommentit (5)
Mitä väliä, jos joku tuttu näkee? Tinder on helpoin paikka löytää seksiseuraa.
Jos pelkästään järjellä ajattelsi, niin miten sitä yhtään missään uskaltaisi yrittää saada kumppanin yhtään mistään. - Ja ei - minun pahin pelkoni ei todellakaan ole se, että joku tuttu näkisi, että olen Tinderissä.
- Olisihan se kai vaihtelua kuulla huomauttelua siitä, että on _Tinderissä sen sijaan,. että kuulee huomauttelua siitä miksi on ni-in nirso, tai kuinka pitäsi laskea rimaa pla, plaa. Mitä pahaa on olla sinkku? - Tai etsiä aktiivisesti itselleen kumppania, vaikka en toimi niin itse, niin ymmärrän, että joku toinen haluaa toimia.
Ehkä se, että olisin Tindrrissä ja joku saattaisi olla ikävää silloin jos tuo samainen "tuttu" elättelisi toiveita ja haluja matchata minun kanssani mutta itselläni ei olisi samansuuntaista tunnetta hänestä. - Mutta ei tällaisia tapauksia ole ollut yhtään sen mukavampaa ole ollut kohdata yökerhossa tms. (hämärissä)paikoissa...
No koska on paljon voitettavaa? Kyllä mieluummin olen parisuhteessa jonka löysin Tinderistä jo vuosia sitten kuin olisin jättänyt sinne menemättä siinä pelossa että joku tuttu näkee. En ymmärrä miten tindertreffi olisi niin suunnattoman paljon vaarallisempi kuin suomalaisten perinteinen tyyli lähteä kännissä yöllä ventovieraan baaripokan kämpille.
Vierailija kirjoitti:
No koska on paljon voitettavaa? Kyllä mieluummin olen parisuhteessa jonka löysin Tinderistä jo vuosia sitten kuin olisin jättänyt sinne menemättä siinä pelossa että joku tuttu näkee. En ymmärrä miten tindertreffi olisi niin suunnattoman paljon vaarallisempi kuin suomalaisten perinteinen tyyli lähteä kännissä yöllä ventovieraan baaripokan kämpille.
No en mä kyllä tuotakaan tekisi.
Ei kiinnosta mitä muut ajattelee.