Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teinkö väärin kun jankkasin miehelleni taas?

Vierailija
01.10.2006 |

kun tuntuu että miehet eivät tajua mitään ajankulusta mitään. Kun taas eilen oli menossa metsään niin pistin siihen stoppia. Illalla oli tulossa vieraita (synttärit) ja mun piti leipoa x 4, hakea kaupungista voileipäkakun, siivota ja tehdä 6:lle lapselle ruokaa. Sanoin et nyt saa kyl metsäreissu olla enkä itsekään mennyt uimaan vaikka olin niin suunnitellut ihan siitä syystä etten olisi ehtinyt. Tuntuu että itse aina luopuu kaikista kivaa perheen takia (pe oli työporukan kans saunailta enkä mennyt koska oli kotona sen verran tekemistä) mutta miehet eivät IKINÄ semmoista ajattele itse. Suu mutrullaan ei sit lähtenyt, tänään tietty oli sit 5 tuntia metsässä. Oliko teidän mielestä väärin vaatia että sai pysyä kotona, kun mieheni mielestä aina valitan jos hän on menosssa metsään. Ehkä totta osittain mut kun täällä aina oikeesti ON koko ajan paljon tekemistä, hänen menoihin menee just toi 5-7 tuntia kun mun omiin (harvoin) juttuihin menee just tunnin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisitko koittaa selittää asiaa miehelle että hänkin ymmärtäisi

Vierailija
2/6 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuule, kuinka monta kertaa olen hänelle selittänyt / puhunut / yrittänyt saada keskustelun aikaiseksi.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kutsui vieraat, kuka päätti mitä tarjotaan....Kuka päättää miten ja milloin siivotaan..........

Jos olet tyranni, ei ihme, että mies viihtyy metsässä.

Vierailija
4/6 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei hänelle ole yhtään väliä mitä esim tarjoan, löytyykö miehiä jotka haluavat siihen sananvaltaa?? eikä ole väliä ketä kutsutaankaan. Tästä aina kysyn mut ei hänelle ole väliä. Olen aina tarkka sen kans et YHDESSÄ mietitään ja vaikka tiedän että hän sanoo ettei ole väliä kysyn joka kerta silti.

Vierailija
5/6 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireitä on niin paljon kuin niitä itselleen haalii

Vierailija
6/6 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli anna vaihtoehdoksi, että joko hän osallistuu tai sitten hän maksaa siivoojan, tarjoilut leipomosta kotiinkuljetuksella ja lapsille ruokaa ravintolassa.

Ja toinen keino on, että alat pistää enemmän aikaa omiin harrastuksiin. Esim. seuraavan kerran, kun miehesi vanhemmat ovat tulossa kylään, lähdet itse jonnekin pois koko päiväksi (tai vaikka myös edelliseksi) ja jätä miehen vastuulle siivoamisen, kaupassakäynnin ja tarjoomisten laittamisen. Ehkä hän sitten huomaa, kuinka paljon yhdellä on tekemistä, jos toinen on poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi