Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvaa imettää liian usein?

Vierailija
28.08.2015 |

Noin vuosi sitten jouduimme yöpymään sairaalassa muutaman päivän vauvan kanssa, joka oli saanut erään hankalan tartuntataudin, joka vaati sairaalaseurantaa. Eräs lastenhoitaja (lähihoitaja) tuumasi kerran minulle, että kuulemma imetin vauvaa liian usein ja että ei pitäisi imettää niin usein (vauvan tarpeista riippuen ajoittain jopa puolen tunnin - tunninkin välein). Vauva oli tuolloin 2,5 kk ja hän oli sairaana ja tavallista itkuisempi, mutta rauhoittui imetyksen myötä. Oliko hoitaja oikeassa ja minä itse väärässä? Asia on jäänyt hieman vaivaamaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana eri asia, typerä kommentti hoitajalta. Muutenhan pitäisi olla n. 2h väli imetyksessä

Vierailija
2/3 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen kärsi mahavaivoista, mutta olisi samalla koko ajan olla rinnalla, 1-1,5 tunnin välein olisi halunnut syödä. Lääkäri sanoi, että vähintään 3 tuntia pitäisi pitää syöttöväli, liika imeminen kun vaan lisää mahavaivoja.
Mutta ei ihan sama tilanne kun teillä... Mutta siis jossain tilanteessa liian tiheä syöttö voi olla haitaksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, vähintään 2 tuntia, mielellään 3 syöttöjen välissä. nNäin vatsa saa levätä välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi