Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten torpata epäasiallinen asiakas

Vierailija
28.08.2015 |

Työssäni joudun vastaamaan asiakkaalle joskus niinkin, että lopputulema ei ole sellainen kun asiakas toivoo. Miksi pitää lähtellä niitä viestejä, jotka täynnä kiroilua ym . paskaa, Se työntekijä on kuitenkin sen alan asiantuntija ja tietää, miten ne asiat menee, ei se huvikseen vastaa  kielteisesti. Ja ihmisllä on aina oikeus saattaa asia eteenpäin ratkaistavaksi, jos kyseessä on  esim. käräjäoikeuden päätös.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän