Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän nyt raskautua Saksan malliin!!!!

Vierailija
28.08.2015 |

Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt tulla raskaaksi ihan tavallisella sukupuoliyhteydellä mutta ei vain onnistu.
Juttelin asiasta ystäväni kanssa joka asuu Saksassa ja hän kertoi, että monet saksalaisnaiset syövät raskautta toivoessaan siveydenpuu-kasvista tehtyjä pillereitä! Siveydenpuu tekee säännöllisen kuukautiskierron, lisää hedelmällisyyttä ym. Lisäksi voi juoda greippimehua kuten monet Suomessakin ja kuuluu syödä foolihappoa.
Ystäväni lähetti minulle noita tabletteja ja aloitin tänään niiden syömisen. Juon lisäksi greippimehua (riittääkö lasi päivässä?) ja etsin ovulaatiota tikuilla ja syön pelkkää foolihappoa.
Jännittää nähdä miten käy :)
Onko joku av-mamma käyttänyt siveydenpuuta?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro tuleeko tulosta :)

Vierailija
2/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuota saisi kenties tilattua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvälle! Paljon onnea yritykseen! :)

Vierailija
4/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt siveydenpuu-tippoja epäsäännöllisiin kuukautisiin joskus 15 vuotta sitten, ollessani parikymppinen. Silloin niitä sai Vogelin valmistamana, valmisteen nimi Menstruasan. Olin kärsinyt muutaman vuoden hyvin pitkästä kierrosta ja kuukautisten epäsäännöllisyydestä. Terkkari/lääkäri vaan aina tarjosi e-pillereitä, mutta niitä en halunnut.

En muista, miten päädyin kokeilemaan valmistatta, mutta se todella auttoi! Muistan, että kun aloin ottamaan sitä ohjeen mukaan, kuukautiset alkoivat aina muutaman päivän kuluttua ja alkoivat tulemaan tämän jälkeen lähes 28 päivän tarkkuudella. Vaikutus kesti valmisteen loppumisen jälkeenkin, mutta siihen aikaan hyvin epäsäännöllinen elämäni; stressi, painonvaihtelut ym. tekivät sen, että olen joutunut uusimaan kuurin noin kolmeen kertaan. Aina se on kuitenkin auttanut aivan samalla tavalla ja normalisoinut kuukautiset. Ihmeellinen tuote, ainakin minulla toimi ällistyttävän hyvin!

Vierailija
5/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:48"]Minä olen käyttänyt siveydenpuu-tippoja epäsäännöllisiin kuukautisiin joskus 15 vuotta sitten, ollessani parikymppinen. Silloin niitä sai Vogelin valmistamana, valmisteen nimi Menstruasan. Olin kärsinyt muutaman vuoden hyvin pitkästä kierrosta ja kuukautisten epäsäännöllisyydestä. Terkkari/lääkäri vaan aina tarjosi e-pillereitä, mutta niitä en halunnut.

En muista, miten päädyin kokeilemaan valmistatta, mutta se todella auttoi! Muistan, että kun aloin ottamaan sitä ohjeen mukaan, kuukautiset alkoivat aina muutaman päivän kuluttua ja alkoivat tulemaan tämän jälkeen lähes 28 päivän tarkkuudella. Vaikutus kesti valmisteen loppumisen jälkeenkin, mutta siihen aikaan hyvin epäsäännöllinen elämäni; stressi, painonvaihtelut ym. tekivät sen, että olen joutunut uusimaan kuurin noin kolmeen kertaan. Aina se on kuitenkin auttanut aivan samalla tavalla ja normalisoinut kuukautiset. Ihmeellinen tuote, ainakin minulla toimi ällistyttävän hyvin!
[/quote]

Vahinkoalapeukku!

Vierailija
6/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella että Saksan malli on joku seksiasento

Vierailija
7/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) Mä kerron kyllä auttaako tuo! Kaveri osti ne ihan saksalaisesta apteekista ilman reseptiä. Kannattaa googlata saako netistä, sen nimi on Mönchspfeffer tai Keuchschlammfrucht tai Agnus Castus! Googlesta löytyy paljon juttua tuosta kasvista.
Ap

Vierailija
8/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon maksaa? :) voisko sun kaveri lähettää mullekin? :)

Vierailija
9/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ainakin iherbistä saa sitä tilattua. jos tilauksen paino ja hinta ovat alle jonkun tietyn rajan, ei joudu välttämättä tullin kanssa säätää. ja lähes kaikilla iherb-tilaajilla on joku koodi, jolla uudet tilaajat saavat muutaman euron alennuksen. bloggaajista muistan sellaisen nähneeni ainakin karkkipävä-sannilla, mutta eiköhän googlaamalla muitakin löydy. :)

Vierailija
10/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt pelkkää foolihappoa? ok

Vierailija
11/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:30"]Syöt pelkkää foolihappoa? ok
[/quote]mitä outoa?

Vierailija
12/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:25"]ilmeisesti ainakin iherbistä saa sitä tilattua. jos tilauksen paino ja hinta ovat alle jonkun tietyn rajan, ei joudu välttämättä tullin kanssa säätää. ja lähes kaikilla iherb-tilaajilla on joku koodi, jolla uudet tilaajat saavat muutaman euron alennuksen. bloggaajista muistan sellaisen nähneeni ainakin karkkipävä-sannilla, mutta eiköhän googlaamalla muitakin löydy. :)
[/quote]Älä jaksa Sanni....

Vierailija
13/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:30"]Syöt pelkkää foolihappoa? ok
[/quote]

*nauraa vedet silmissä* vähän yksipuolinen tuo ruokavalio...

Vierailija
14/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostusta..

Vierailija
15/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahah, en ole Sanni, sattui vaan olemaan ensimmäinen bloggaaja, joka tuli mieleen ja jolla on tuo koodi. niitähän löytyy nopean googlettelun kautta mm. täältä:  http://vitamiinitverkosta.blogspot.fi ja http://murobbs.muropaketti.com/threads/iherb-com-alennuskoodit-ja-keskustelua-tilauksista.626858/ 

Enkä ole siis kukaan muukaan noista kommentoineista tai bloggaajista. Jos totta puhutaan, en ole edes koskaan tilannut mitään iherbistä, mutta halusin kyselijöiden avuksi tuoda esille, mistä googlen perusteella tätä ainetta saisi tilattua, ettei tarvitse Saksaan asti mennä.

Hupsut av-mammat, taidatte olla perjantaifiiliksissä, kun heti olette piilomainonnaksi epäilemässä. Eihän kenenkään ole pakko noita koodeja edes käyttää. :)

-10

Vierailija
16/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
17/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile macajauhetta. Hedelmällisyys

"Hedelmällisyys sekä miehillä että naisilla on pisin ja yleisin Macan käyttötarkoitus. Tiedämme, että alkuperäiskansat korkealla Perun Andeilla ovat käyttäneet juurta auttaakseen sekä ihmisten että karjan hedelmällisyyttä 2000 vuoden ajan. Nykyyänkin sitä käytetään ensimmäisenä resurssina pareille, jotka haluavat tulla raskaaksi Perussa. Viimeaikaiset tutkimukset Sveitsistä ja Perusta vahvistavat, että musta Maca erityisesti lisää siittiöiden määrää ja liikkuvuutta sekä lisää seksuaalista halua."

Vierailija
18/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukut on pystyssä!

Vierailija
19/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotteet voivat vaurioittaa vakavasti maksaa, kertoo Helsingin Sanomat.

Kansainvälisissä tutkimuksissa luontaistuotteista on löydetty raskasmetalleja ja erilaisia toksiineja, kuten lyijyä, elohopeaa sekä arsenikkia.

"Aina ei vaadita edes pitkää altistusta, vaan joskus riittää lyhyempikin käyttö. Ainoa varma tapa olla hankkimatta itselleen maksavauriota on olla käyttämättä luontaistuotteita. Jos niitä käyttää, on järkevää tutkituttaa maksa-arvot", Turun yliopistollisen keskussairaalan ylilääkäri Markku Voutilainen kertoo HS:lle.

Myös Suomessa on tehty maksansiirtoja potilaille, joiden maksat ovat pettäneet luontaistuotteiden käytön takia.

"Maksan akuuteista vajaatoimintatapauksista ainakin 5–10 prosenttia liittyy luontaistuotteisiin. Myös sappitiet voivat vaurioitua", Voutilainen kertoo.

Yksi ongelma on se, että ravintolisiä ja elintarvikkeita ei valvota samalla tavalla kuin lääkkeitä.

"Luontaistuotteiden sisältöä ei tutkita lääketieteellisin kriteerein, eikä niistä ole olemassa puolueetonta tietoa. Mitään turvallisen määrän rajaa ei voi antaa. Jos luontaistuotteissa on myrkyllisiä yhdisteitä, niin pienikin määrä voi vaurioittaa ", Voutilainen sanoo.

Maksalle vaarallisiksi ovat tutkimuksissa osoittautuneet muun muassa jotkut ayurvedahoidoissa käytetyt tuotteet, puolanminttu, tähkäkimikki, monet kiinalaiset luontaislääkkeet sekä jotkut vihreä tee -valmisteet.

Vierailija
20/46 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä maksaa maca ja missä myydään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi