tekovagina parisuhteessa
Onko täällä pareja joiden miehellä on tekovagina ja miten suhtaudutte siihen? Onko lelu yhteisessä käytössä vai onko se vain miehen omiin hetkiin?
Kommentit (11)
Meillä miehelle hankittiin raskauteni aika fleshlight, koska yhdynnät eivät enää onnistuneet kipuilun vuoksi. Käytetään vieläkin satunnaisesti yhdessä ja joskus tyydytän hänet sillä menkkojen aikana.
Meillä vaimo patisti ostamaan ensimmäisen, oli fantasiana katsella vierestä. Käytössä silloin tällöin yhdessä ja joskus yksikin.. Ei edelleenkään vaimolla kestä kauaa sormileikit kun vierestä saa katsoa :-)
myös pumpattava barbara tullut em kriteereillä hankittua, vaikka omasta mielestä lähinnä huvittavan näköinen mut kun toisen fetissinä on katseleminen niin antaa mennä vaan...
M43
Ei ole hankittu. Emännän nyrkki liukastettuna riittää. Alkuun saa vaimo vatkata omaan tahtiinsa.. Siemensyöksyn alussa otan ranteesta kiinni ja kiukuttelen omaan tahtiini
Meillä mukana on tengan egg - kuulemma tuntuu tajuttoman hyvälle. Aattelinkin ostaa miehelle joululahjaksi tengan 3d:n, sille kun luvataan enemmän käyttöikää. Ja siis yhdessä ja erikseen käytetään!
Ite ostin tengalta tän ja se o kieltämät aika jees lisä touhuihin!
https://www.pinky.fi/tenga-standard-double-hole-cup-masturbaattori.html
Itse ostin etäsuhteen aikana miehelle. Silloin käytti joitain kertoja, nyt vissiin vähän jäänyt kun on aitoa tarjolla sen verran paljon. .. Yhteisiä leluja on useita, joten tuo ei varmaan pääse ainakaan montaa kertaa paraatipaikalle.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hankittu. Emännän nyrkki liukastettuna riittää. Alkuun saa vaimo vatkata omaan tahtiinsa.. Siemensyöksyn alussa otan ranteesta kiinni ja kiukuttelen omaan tahtiini
Meillä toimitaan samalla tavalla,
Välillä vaimolla nahkarukkanen.kädessä
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on kolme erilaista Fleshligtia (minä tilasin ensimmäisen ja siitä se intostus lähti) ja sitten jotain sähköleluja itsellensä. Käyttää pääosin yksiksensä, ihan muutaman kerran ollaan leikitty yhdessä ja onhan se ihan hauskaa. Voisi hankkia enemmänkin kaikkea kun mulla on käytössä niin paljon leluja.
taas se keinopimppikauppias. :D
Kiitos innostuksesta, kävin tuolta ostamassa tämmönen vähän edullisemman kokeiltavaksi
https://www.pinky.fi/vulcan-vibrating-ripe-keinovagina.html
nyt odotetaan että se saapuu ja pääsen antamaan tolle yllärilahjaksi.
onko kellään kokemusta tosta vulcanista, ostinko ihan ok mallin?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä pareja joiden miehellä on tekovagina ja miten suhtaudutte siihen? Onko lelu yhteisessä käytössä vai onko se vain miehen omiin hetkiin?
Meitiä on alle vuoden vanha vauva eikä mulla ole ollut pihtisynnytyksen jälkeen seksihaluja. Mies on kärsinyt siitä kovin, kiukuttelee ja itkeskelee. Ajattelin, et tää ei voi jatkua näin ja ostin hänelle keinovaginan.
Sovittiin niin, et kun miestä naitattaa illalla niin laiteteaan se keinovaloa mun reisien väliin, että mies saa lykkiä siihen takaapäin ja samalla pitää mun tisseissä kiinni. On toiminut tosi hyvin. Joskus kyllä vähän tökkii se tisseissä kiinni pitäminen, kun nännit on imetyksestä arat.
Miehelläni on kolme erilaista Fleshligtia (minä tilasin ensimmäisen ja siitä se intostus lähti) ja sitten jotain sähköleluja itsellensä. Käyttää pääosin yksiksensä, ihan muutaman kerran ollaan leikitty yhdessä ja onhan se ihan hauskaa. Voisi hankkia enemmänkin kaikkea kun mulla on käytössä niin paljon leluja.