Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Feministi söi majoneesia lusikalla purkista

Vierailija
28.08.2015 |

Majoneesi leukaa pitkin valuen feministi yritti suudella minua. Kiljuin kauhusta. Palasin sairaslomalta takaisin töihin vasta viittä viikkoa myöhemmin.

Millaisia kokemuksia teillä on feministeistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi ompeli oranssisesta verhokankaasta itselleen pussihousut. Pullero lemusi kuin rankkitynnyri. Ajoin feministin mattopiiskalla matkoihinsa.

Vierailija
2/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi mun mies ja sekoitat aioliin? Vetäisi nimittäin männä päivänä sitä purkista suoraan. On kyllä varmaan feministi, nyt tarvii alkaa tarkkailla majoneesipurkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämarkkinoilla oli hyvin idyllistä. Kauppiaat myivät vanhanmallisista puisista kojuistaan savulohta, uutta perunaa, säilöttyjä valkosipulikurkkuja ja itse tehtyä marjamehua. Erään kojun luona pyöri kokonainen lammas varressa, josta asiakkaat saattoivat viipaleita lautaselleen ostaa. Mukana oli paljon lapsia ja vanhuksia, perheitä useammassa polvessa. Tunnelma oli hyvin iloinen ja harmoninen. Pelimannit soittivat kansansävelmiä. Feministien joukko ilmestyi paikalle ja alkoi heittelemään ihmisten ja kojujen päälle kuravettä. Kaljutukkainen ja niittileukainen feministijohtaja sihisi. Kauhuissaan pakoon juossut väkijoukko kommentoi myöhemmin, "se ääni ei tullut ihmisestä".

Vierailija
4/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin äsken yövuorosta kotiin ja feministi pyöri kadulla omassa oksennuksessaan, kusenpolttamat housut jalassa ja paksut haisevat oranssit rastat vallattomasti auki, oliko hän sinun rakkaasi?

Vierailija
5/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi ajoi autoa. Auto nytkähti hypähtäen liikkeelle. Feministi kömpi ylös ojasta. En saanut sisällä selvää feministin kaakatuksesta. Feministi soitti lähimpään rautakauppaan ja vaati paikalle "hinauskaivuria". Ajoin auton ylös ojasta ja painelin pakoon 130km/h.