Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 180cm pitkä, mieheni 173cm.t.ammattivalittaja

Vierailija
28.08.2015 |

Mitä mieltä olette asiasta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä pitäisi olla sun parisuhteesta? Ethän se kerro kuin pituuden ja mielestäni pituudella ei ole väliä, ellei se ole joku 20 cm pituusero.

Vierailija
2/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. Mullakin on itseäni lyhyempi mies, minä 175 cm ja mies 170 cm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:43"]

En mitään mieltä. Mullakin on itseäni lyhyempi mies, minä 175 cm ja mies 170 cm. 

[/quote]Joo yleensä se vaan on toisinpäin.ap

Vierailija
4/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään. Kuten en siitäkään että meillä minä olen painavampi kuin mies, vaikka olen 30 cm lyhyempi :D

Vierailija
5/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu tuollainen pariskunta, enkä ole mitään mieltä heidät nähdessään. :) Yöllisten äänien/voihkimisen perusteella heillä menee hyvin.

Vierailija
6/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:00"]Naapurissani asuu tuollainen pariskunta, enkä ole mitään mieltä heidät nähdessään. :) Yöllisten äänien/voihkimisen perusteella heillä menee hyvin.
[/quote]
Ellei siellä käy joku toinen äijä öisin jyystämässä.

Vierailija
7/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te olette kuin Nicole Kidman ja Tom Cruise.

Muuten tunnen sympatiaa miestäsi kohtaan, joka elättää koko perheen, tekee kotitöitä, harrastaa lapsen kanssa jne. ja sinä se vain jaksat valittaa joka asiasta. En millään jaksa uskoa, että palstaidentiteettisi olisi joku rooli, joka ei millään tavalla näkyisi perheellesi. Uskon, että olet miehesi ja lapsesi kanssa myös flegmaattinen ja negatiivinen (ja loputtoman kiinnostunut rahasta). Ehkä ammattivalittajan roolisi alkoi ihan vitsinä, mutta nyt olet jatkanut sitä niin kauan ja perusteellisesti, että siitä on täytynyt tulla osa persoonallisuuttasi. 

Vierailija
8/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:07"]

Muuten tunnen sympatiaa miestäsi kohtaan, joka elättää koko perheen, tekee kotitöitä, harrastaa lapsen kanssa jne. ja sinä se vain jaksat valittaa joka asiasta. En millään jaksa uskoa, että palstaidentiteettisi olisi joku rooli, joka ei millään tavalla näkyisi perheellesi. Uskon, että olet miehesi ja lapsesi kanssa myös flegmaattinen ja negatiivinen (ja loputtoman kiinnostunut rahasta). Ehkä ammattivalittajan roolisi alkoi ihan vitsinä, mutta nyt olet jatkanut sitä niin kauan ja perusteellisesti, että siitä on täytynyt tulla osa persoonallisuuttasi. 

[/quote]Joo mies tekee kotitöitä, minä kuitenkin teen niistä suurimman osan. Ja kyllä olen minäkin perheelle rahaa antanut ei sitä voi pelkäksi miehen ansioksi lukea. En todellakaan ole negatiivinen mutta ihan sama mitä ajattelet.ap

Vierailija
9/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:07"]

[/quote]Joo mies tekee kotitöitä, minä kuitenkin teen niistä suurimman osan. Ja kyllä olen minäkin perheelle rahaa antanut ei sitä voi pelkäksi miehen ansioksi lukea. En todellakaan ole negatiivinen mutta ihan sama mitä ajattelet.ap
[/quote]

Ai et todellakaan ole negatiivinen! Melko syvissä vesissä nämä sinun juttusi etenevät. Älä vain väitä, että olet pursuilevan postiivinen irl, sillä sitä ei usko kukaan.

Vierailija
10/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kookas nainen, jos painat 130kg ja pituutta on 180cm. Ei mikään ihme, että sua huimaa ja talo tuntuu pieneltä. Mutta, hyvää viikonloppua sulle.

Vierailija
11/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:42"]

Oot kookas nainen, jos painat 130kg ja pituutta on 180cm. Ei mikään ihme, että sua huimaa ja talo tuntuu pieneltä. Mutta, hyvää viikonloppua sulle.

[/quote]Olen kookas nainen mutta on hoikatkin valittaneet että meillä on pieni talo ja ahdasta.ap

Vierailija
12/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:42"]

[/quote]Olen kookas nainen mutta on hoikatkin valittaneet että meillä on pieni talo ja ahdasta.ap
[/quote]
Voi hyvää päivää :)

Vierailija
13/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:42"] Oot kookas nainen, jos painat 130kg ja pituutta on 180cm. Ei mikään ihme, että sua huimaa ja talo tuntuu pieneltä. Mutta, hyvää viikonloppua sulle. [/quote]Olen kookas nainen mutta on hoikatkin valittaneet että meillä on pieni talo ja ahdasta.ap [/quote] Voi hyvää päivää :)

[/quote]Mitä? eikö sinusta 2 huoneen ja keittiön mummonmökki ole pieni. Nukumme itse vuodesohvalla olkkarissa.ap

Vierailija
14/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kyllä pieni ole, hyvin riittää kolmelle hengelle. Onpahan vähemmän siivottavaa.

Vierailija
15/17 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:13"]

Eipä tuo kyllä pieni ole, hyvin riittää kolmelle hengelle. Onpahan vähemmän siivottavaa.

[/quote]Sulla ei taida olla kokemusta ahtaasti asumisesta, täällä sitä on vaikea siivota kun ei tiedä minne tavarat laittaa. Olen asunut väljemmin ja kyllä silloin oli helpompaa siivota.ap

Vierailija
16/17 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään mieltä

Vierailija
17/17 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää etiä pitempi mmies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan