Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkös "hiukan" hitailla pysäkillä ollessasi?

Vierailija
28.08.2015 |

Kun tulet hyvissä ajoin pysäkille tönöttämään ja vasta bussiin astuessasi ryhdyt etsimään lippuasi? Eikö teillä ole lippu tietyssä paikkaa ja heittelette vaan jonnekkin käsilaukkunne syövereihin tämän lipun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Mulla ei nykyään ole bussilippua, mutta kun asuin Kuopiossa, se oli lompakossa. Ei sitä sieltä pois tarvinnut pois ottaa, laite luki sen lompakon läpi. Suosittelen muitakin laittamaan sen sillä tavalla lompakkoon, että sen saa luettua läpi, eli laitimmaiseen isoon taskuun. Pojalla on Tampereella postimerkin kokoinen ja hänellä se on avainlenkissä. Esitteli mulle, että tiedätkös mikä tämä on. 

Vierailija
2/8 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla, baaritiskillä, bensatankilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosi n pankkikorttia etsiessä menee aikaa kaupassa, kun joskus ajatuksissa tulee laitettua väärään paikkaan ja joku kortti toisaalla kiireessä siihen paikkaan. Joskus kun ei ole jonoa ja kassa on niin hiton nopea, ettei ehdi etsiä valmiiksi. 

Vierailija
4/8 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppup

Vierailija
5/8 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakin pitää haaveilla pakkaamassa tavaroitaan - kassa-täti huutelee jo kymmenettä kertaa summaa ennen kuin käyt maksamassa.. Että onko sekään sen nopeampaa toimintaa?

Vierailija
6/8 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan sina bussikortin valmiiksi, joskus jopa kotoa asti kuljen se ja kännykkä kädessä.

Vierailija
7/8 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:22"]Kaivan sina bussikortin valmiiksi, joskus jopa kotoa asti kuljen se ja kännykkä kädessä.
[/quote]
Sina yhtä kuin aina. Automaattinen "korjaus"...

Vierailija
8/8 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aamuisin ei kyllä ajatus oikein kulje. Tosin pidän lippuni takataskussa, josta sen saa helposti. Oikealla pysäkillä pysähtymisen suhteen sitten pitää skarpata :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan