Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korjaukset vuokra-asunnossa? Apua!!

Vierailija
27.08.2015 |

Muutin kesän alussa ensimmäiseen omaan kämppääni, VVO:n vuokra-asuntoon, ja olen tässä asuessani nyt huomannut joitakin puutteita ja vikoja.. Mitenköhän tällaisten kanssa kuuluu toimia, kuuluuko huolto taloyhtiölle vai..? Vikoja on seuraavanlaisia:

- Uuni näyttää päällisin puolin hyvältä, mutta luukku ei sulkeudu kunnolla vaan uunin oven väliin jää reilu senttimetrin kokoinen aukko. Uunin lämpötila vaihtelee käyttäessä jatkuvasti, johtuukohan karkailevasta ilmasta?

- Liitin, jolla pesukone kiinnitetään keittiön putkistoon vuotaa. Siis putken puolelta, vika ei ole pesukoneessa.

- Eteisen oven kahvassa on jotain vikaa, ja se on toisinaan TODELLA vaikea avata.

Ja en tiedä mistä tämä voisi johtua, mutta jostain syystä kylpyhuoneen lattia (joku tasainen matto, ei kaakeli) on todella rajusti epätasainen. Siis lattiakaivojen lähistöllähän sellainen loiva kuoppa on varmaan ihan normaali, mutta keskellä kylpyhuoneen lattiaakin on kuoppia, joihin jää aina vesilätäköitä suihkun yhteydessä. Ei kai tuo voi olla mikään homeongelma?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialle ei varmaan tehdä.mitään. muut hoitaa vuokranantaja.

Vierailija
2/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnosta löytyy asukkaan opas, niin siinä lukee mitkä kuuluu asukkaan mandaattiin. Mutta jos ne on rikki ennen asuntoon muuttamista, niin tietysti vuokranantajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Osaatko yhtään sanoa, kuuluuko nämä korjaukset taloyhtiölle tms, vai tarvitseeko mun maksaa ne itse?

Vierailija
4/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole niitä muuttaessa vioiksi ilmoittanut, olettaa VVO sinun aiheuttaneen ne. Eli sinä maksat.

Vierailija
5/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä tekniseen isännöitsijään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan