Olenko ainoa, minulla ei ole numeroita tallennettuna puhelimeen.
Ainoastaan huolto-yhtiön, päiväkodin ja lapsen kavereiden vanhempien numerot tallennan. Muistan vanhempieni, anopin, miehen, sisarusten, kaikkien ystävieni numerot ulkoa enkä jaksa tallentaa niitä. Vanhassa puhelimessa oli tallennettuna,mutta jos aloin soittamaan, niin näpyttelin sen numeron siihen, enkä etsinyt koskaan yhteystiedoista tai lokitiedoista niitä. Jos joku kaukaisempi sukulainen/tuttu tekstaa tai soittaa niin tunnistan numerosta kenen se on, koska opin numerot hetkessä ulkoa. :D puhelimessani on tallennettuna yhteensä 13 numeroa.
Kommentit (13)
Cool xD jos kerran opit kaikki numerot ulkoa hetkessä, niin miksi sitten olet tallentanut päikyn ja vanhempien numerot?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:22"]Cool xD jos kerran opit kaikki numerot ulkoa hetkessä, niin miksi sitten olet tallentanut päikyn ja vanhempien numerot?
[/quote]
Aikoinaan tallensin vanhempien numerot suoraan paperilta kun oli lapsen synttärit yms,sen takia ei ole tullut opeteltua niitä. Ja päiväkodin ja huolto-yhtiön kohdalla en ota riskiä että tulisikin oikosulku :D - ap
Muillakaan ei ole tallennettuna puhelimeen numeroita, SIM korteilla on vain lähinnä palvelun tarjoajan omia numeroita. Puhelin numerot ja kaikki on netissä pilvessä.
Mulla on Fonecta caller appi. Se näyttää kuka soittaa ja sitten voin tallentaa sen numeron ja soittajan nimen muutamalla painalluksella. En ole erikseen näpytetellyt kenenkään nimiä&numeroita muistiin.
Appin käyttö ei maksa mitään.
täällä toinen joka muistaa kaikki numerot. Tallennettuna ei ole yhtäkään.
Erin Brockovich kuuluu samaan lajiin.
Minä taas en muista edes omaa numeroani, ainoa jonka muistan on exän numero. Plus sitten joitain vanhoja käytöstä jo poistuneita numeroita.
Tallennettunakaan minulla ei kyllä ole koska niille ei ole käyttöäkään, puhelinta vaihtaessani kadotin hiljattain kaikki numerot.
Et ole ainoa! :) Minä en tallenna ikinä mitään numeroita, koska opin ulkoa sellaisetkin, joita en edes tarvitse. Minulla on edelleen muistissa numeroita 20 vuoden takaa... En tiedä liittyykö osittain siihen, että olen Asperger. Kaipa tämä on sitten minun täysin turha erityislahjakkuuteni :D
Ollaan siis yhdessä outoja, ap :)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:14"]Ainoastaan huolto-yhtiön, päiväkodin ja lapsen kavereiden vanhempien numerot tallennan. Muistan vanhempieni, anopin, miehen, sisarusten, kaikkien ystävieni numerot ulkoa enkä jaksa tallentaa niitä. Vanhassa puhelimessa oli tallennettuna,mutta jos aloin soittamaan, niin näpyttelin sen numeron siihen, enkä etsinyt koskaan yhteystiedoista tai lokitiedoista niitä. Jos joku kaukaisempi sukulainen/tuttu tekstaa tai soittaa niin tunnistan numerosta kenen se on, koska opin numerot hetkessä ulkoa. :D puhelimessani on tallennettuna yhteensä 13 numeroa.
[/quote]
Miksi alapeukku?:D