Tuli tuosta kiusaamisketjusta mieleen takavuosilta
Yhtä aika suorasanaista ylipainoista tyttöä kiusattiin, eri luokalla. Ei ollut edes merkittävän ylipainoinen, mutta meidän nuoruudessa nuoret olivat yleensä hoikkia melkein kaikki. Minä en puuttunut, koska oli kiusattu itsekin hiljaisuuteni ja kiltteyteni takia, joten se ei olisi mitään auttanut. Mutta tämä tyttö sanoi parille pojalle suoraan: Parempi tilanne mulla on kuin teillä. Läskit lähtee laihduttamalla, mutta teillä tyhmyys on perinnöllistä ja sille ei mahda mitään. No nehän tuosta suuttuivat. Ei kiusaajat itse kestä kiusaamista yhtään.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:53"]
Toiset kestää toiset ei. Yleensä ne pikkupomot työpaikoilla on niitä kiusaajia olleet koko ikänsä. Hiljaiset hyssykät kun ei pääse oikein koskaan mihinkään elämässään.
[/quote]Ja sä taidat olla näitä pikkupomoja.
Minua heiteltiin lumipalloilla yläasteella lähes jokaikinen välitunti, ja täyttä vauhtia päähän muksahtanut kovaksi taputeltu pallo sattui ihan oikeasti. Sama kuin kivellä olisi viskannut. Kerran sitten annoin takaisin ja heitin lumipallon minua heittäneen naamaan, alkoi teinipojilta hirveä itku ja poru ja kantelu opettajalle. Eivät kiusaajat kestä maistaa omaa lääkettään, siksi pitäisi antaa samalla mitalla takaisin.
Toiset kestää toiset ei. Yleensä ne pikkupomot työpaikoilla on niitä kiusaajia olleet koko ikänsä. Hiljaiset hyssykät kun ei pääse oikein koskaan mihinkään elämässään.