Onko muita kateellisia?
Olen niin kateellinen kaikille etten kestä enää! Yhdelle yhdestä, toiselle toisesta asiasta.
En varmaan ikinä pääse tästä yli :(
Kommentit (5)
en oikeastaan ole kateellinen. No kieltämättä joskus miehille, kun niillä on niin helppoa. Esim seksin harrastaminen- ei tarvi pelätä raskautta ja tauditkin tarttuu vaikeammin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:01"]
Olen minäkin, mutta en nyt kaikille ja kaikesta. Kyllä minä näen hyviäkin asioita elämässäni.
Tosiasia on vain se, että Suomi ei ole tasa-arvoinen maa. Kyllä siinä kateus nappaa, kun itse joutuu tekemään töitä saman rahan eteen, mikä monille tulee ilmaiseksi (ja nyt en puhu sairaista).
[/quote]
No en minäkään nyt ihan kaikesta.. mutta yhdelle kivasta miehestä, toiselle sen hyvästä kropasta, kolmannelle mökkiparatiisista, neljännelle hyvistä puhelahjoista ymym. Tuntuu että itse tarvon samassa suossa vuodesta toiseen; viiteen viime vuoteen ei juurikaan ole tapahtunut mitään :( Ehkä sitä olisi tyytyväisempi jos joskus onni potkisi?
Itsekin olen ajoittain hyvinkin kateellinen toisille. Itsellä aika kauhea elämä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:56"]
Olen niin kateellinen kaikille etten kestä enää! Yhdelle yhdestä, toiselle toisesta asiasta.
En varmaan ikinä pääse tästä yli :(
[/quote]
Olen kateellinen vain rahasta. Sillä kun voisi ostaa kaiken, niin ei olisi mitään jäljellä mistä olla kateellinen.
Olen minäkin, mutta en nyt kaikille ja kaikesta. Kyllä minä näen hyviäkin asioita elämässäni.
Tosiasia on vain se, että Suomi ei ole tasa-arvoinen maa. Kyllä siinä kateus nappaa, kun itse joutuu tekemään töitä saman rahan eteen, mikä monille tulee ilmaiseksi (ja nyt en puhu sairaista).