Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kateellisia?

Vierailija
27.08.2015 |

Olen niin kateellinen kaikille etten kestä enää! Yhdelle yhdestä, toiselle toisesta asiasta.

En varmaan ikinä pääse tästä yli :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin, mutta en nyt kaikille ja kaikesta. Kyllä minä näen hyviäkin asioita elämässäni.

Tosiasia on vain se, että Suomi ei ole tasa-arvoinen maa. Kyllä siinä kateus nappaa, kun itse joutuu tekemään töitä saman rahan eteen, mikä monille tulee ilmaiseksi (ja nyt en puhu sairaista).

Vierailija
2/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeastaan ole kateellinen. No kieltämättä joskus miehille, kun niillä on niin helppoa. Esim seksin harrastaminen- ei tarvi pelätä raskautta ja tauditkin tarttuu vaikeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:01"]

Olen minäkin, mutta en nyt kaikille ja kaikesta. Kyllä minä näen hyviäkin asioita elämässäni.

Tosiasia on vain se, että Suomi ei ole tasa-arvoinen maa. Kyllä siinä kateus nappaa, kun itse joutuu tekemään töitä saman rahan eteen, mikä monille tulee ilmaiseksi (ja nyt en puhu sairaista).

[/quote]

No en minäkään nyt ihan kaikesta.. mutta yhdelle kivasta miehestä, toiselle sen hyvästä kropasta, kolmannelle mökkiparatiisista, neljännelle hyvistä puhelahjoista ymym. Tuntuu että itse tarvon samassa suossa vuodesta toiseen; viiteen viime vuoteen ei juurikaan ole tapahtunut mitään :( Ehkä sitä olisi tyytyväisempi jos joskus onni potkisi?

Vierailija
4/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ajoittain hyvinkin kateellinen toisille. Itsellä aika kauhea elämä.

Vierailija
5/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:56"]

Olen niin kateellinen kaikille etten kestä enää! Yhdelle yhdestä, toiselle toisesta asiasta.

En varmaan ikinä pääse tästä yli :(

[/quote]

Olen kateellinen vain rahasta. Sillä kun voisi ostaa kaiken, niin ei olisi mitään jäljellä mistä olla kateellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi