Kokemuksia Po.Pin välikausi- ja/tai talvihaalareista?
Reimatecin ja Ticketin talven mallistot eivät oikein mua sykäytä, joten olen miettinyt Po.P:n haalarien hankkimista taaperolle. Onko kokemuksia ko. haalreista? Pitääkö oikeasti kosteutta, hylkiikö kangas likaa, onko helppo puhdistaa jne.?
Olisin kiitollinen kaikista kommenteista.
Kommentit (3)
ja olen ollut tyytyväinen vedenpitävyyteen ja kestävyyteen. Ainoa miinus ovat olleet tiukat vetoketjut, jotka lapsen on hankala saada itse kiinni. Toivottavasti tähän on tullut parannusta.
Nyt vaan mietin, ostanko 1,5v tytölle kuoritakin ja -housut talveksi vai ihanko toppavehkeet (puistovaatteiksi siis) - onko kellään kokemusta, kuinka lämpimiä POPin toppavaatteet ovat Hgin keskustan tuuliseen talveen? Tietysti voisi ostaa molemmat, tuo kevään vk-puku tuskin mahtuu koko talvea. Mutta mietin, josko siis kuorilla pärjää, kun pukee alle villaa, fleeceä ym?!?? Kotihoidossa on.
Kiitos!
Po.P välikausihaalarista on meillä tykätty oikein paljon, talvihaalarista ei kokemusta. Ainakin tähän asti on lika irronnut helposti rätillä pyyhkimällä eikä ole kosteus tullut läpi, saumathan noissa haalareissa on teipatut.