Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän voi ottaa leppoisastikin välillä!

Vierailija
27.08.2015 |

Teen työtä 1-2 päivää viikossa. Palkan lisäksi saan soviteltua ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa. Käteen jää kuukaudessa yhteensä noin 1100-1300 €. Summa on varmaan monen mielestä pieni, mutta itse pärjään tuolla hyvin. Minulla on runsaasti aikaa perheelleni ja silti saan olla viikottain mukana mukavassa työyhteisössä. Ei osa-aikatyö ole aina kovinkaan huono juttu, sopii hyvin joihinkin elämän tilanteisiin. Minulla myös säästössä noin kymppitonni, joten kun soviteltu päiväraha loppuu en ole vielä hädässä vaikka en olisi vielä kokopäivätyötä löytänytkään. Vielä vuoden voin ottaa iisisti ja tehdä näin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo summa on suuri, jäisi vielä 600 € vuokran jälkeen. Elämä olisi aika juhlaa.

t.omillaan toimeen tuleva

Vierailija
2/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt nyt kolme tai neljä vuotta 3-päiväistä työviikkoa, ja ajattelin tehdä jatkossakin. Omat vanhempani ovat nyt 50-55-vuotiaina havahtuneet siihen, että rahaa on, mutta ei oikein ole tullut tehtyä muuta kuin lisää rahaa - ei kiitos mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkin tulen toimeen omillani, mutta koska työnantajallani on antaa vain tuo 1-2 työpäivää viikossa, niin minun on nyt tyytyminen siihen. Palkan lisäksi minulla on oikeus saada ja hakea ansiosidonnaista soviteltua työttömyyspäivärahaa koska työhistoriani on pitkä ja työssäoloehto on siten täytetty. Olen maksanut vuosikymmeniä työttömyyskassan jäsenmaksuja ja nyt sitten ensimmäistä kertaa saan tuollaista soviteltua päivärahaa. Olisi mieletöntä perheellisenä tässä tilanteessa olla hakematta itselleen kuuluvaa soviteltua päivärahaa, koska ei ole itsestä kiinni että työtunteja ei tällä hetkellä saa enempää. Mutta näen asiasta valoisamman puolen, nyt minulla on aikaa monenlaiseen enkä koe olevani, pienestä kuukausitulostani huolimatta, ollenkaan köyhä tai onneton, vaan onnellinen, rauhallinen, vapaa! ap

Vierailija
4/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä! Kyllä mäkin nauttisin jos noin pienellä viikkotuntimäärällä töitä kuin ap kertoi, saisin yli tonnin käteen!

Vierailija
5/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei riittäisi mikään tonni kuukaudessa todellakaan mihinkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi