Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen varatulla miehellä olin eilen yötä? Kotka

Vierailija
27.08.2015 |

Asia selvisi mulle aamulla kun tyttöystävä soitti sille.
Ikä tais olla siinä 26-27v.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut HV. t oikea AP. nyt annan olla kun joku soveltaa omiaan. Syy miksi tästä kirjotin oli se kun nainen soitti mies muutti puhetyyliään hempeäksi ja lässytti olevansa yksin kotona juuri heränneenä " teen tässä aamupalaa blaa blaa blaa" ja minä istun vieressä olis pitänny kyllä rääkästä sinne puhelimeen .

Vierailija
22/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:43"]Jätän sen sian!
[/quote]
Annatko poikkiksesi yhteystiedot niin voin ehdottaa uusintaa kun ei ole enää varattu? ap
[/quote]

Etköhän sä löydä sen törkymöykyn jatkossakin siitä samasta räkälästä kun eilenkin!!!
Pistin välit poikki joten se on jo varmaan siellä oottamassa. Kerro vittumaiset terkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentele. Ei kai tää heti jo selvinnyt. Popparit ei ole vielä edes valmiina!

Vierailija
24/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:52"]

ei ollut HV. t oikea AP. nyt annan olla kun joku soveltaa omiaan. Syy miksi tästä kirjotin oli se kun nainen soitti mies muutti puhetyyliään hempeäksi ja lässytti olevansa yksin kotona juuri heränneenä " teen tässä aamupalaa blaa blaa blaa" ja minä istun vieressä olis pitänny kyllä rääkästä sinne puhelimeen .

[/quote]No hyi helvetti mikä jätkä. On pokkaa :/

Vierailija
25/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, nää on tylsiä, kun paljastuu provoksi heti! Muuten aloittaja vois varmaan kertoa, missä päin oli, missä tapasivat ja vaikka etunimen.

Vierailija
26/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että koditon löysi yösijan

Vierailija
27/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:31"]kaksio, muovilattia ja vaalea sisustus ja joku salivehje makkarissa. ap
[/quote]
Huh, et ollut meillä siis, asumme yksiössä. :)
T.3

Vierailija
28/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:06"]

Ääh, nää on tylsiä, kun paljastuu provoksi heti! Muuten aloittaja vois varmaan kertoa, missä päin oli, missä tapasivat ja vaikka etunimen.

[/quote]Miksi olisi provo? Mä tiedän tälläkin hetkellä useita ihmisiä jotka pettää puolisoitaan. :(

Vierailija
29/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap!
Kotkassa on nyt vapaana hassun hauska asunnoton naistenmies.
Korjatkoon kadulta joku, joka sellaista kaipaa!
Meillä ei ole Kuusitiellä sille enää käyttöä.

Vierailija
30/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:55"]

No hyi helvetti mikä jätkä. On pokkaa :/

[/quote]

Lälläri. Parhaimmillaan sylissäni oli alaston nainen "lepotauolla" spffaööa, kun sovin handsfree-puhelimen kautta seuraavan viikolopun deittiä. Ja silti sain pari kierrosta lisääkin, joskin erotessamme teille neitonen huomautti ettei ole kovin kohteliasta moinen käytös...

Vierailija
31/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa te jotka vaan keksitte omaa ja vaahtoatte ihan huvikseen! Tää on jännä juttu mikä voidaan oikeasti selvittää ja te tuuttr pilaamaan kaiken.. ette oo ees hauskoja huoh

Vierailija
32/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:55"]

No hyi helvetti mikä jätkä. On pokkaa :/

[/quote]

Lälläri. Parhaimmillaan sylissäni oli alaston nainen "lepotauolla" spffaööa, kun sovin handsfree-puhelimen kautta seuraavan viikolopun deittiä. Ja silti sain pari kierrosta lisääkin, joskin erotessamme teille neitonen huomautti ettei ole kovin kohteliasta moinen käytös...
[/quote]

No eikai sitä akkaa haittaa kun on tullut sua vaan panemaan? Vähän eri jos jostain parisuhteesta oot jonkunkanssa sopinu ja sit teet tollasta

Vierailija
33/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:52"]ei ollut HV. t oikea AP. nyt annan olla kun joku soveltaa omiaan. Syy miksi tästä kirjotin oli se kun nainen soitti mies muutti puhetyyliään hempeäksi ja lässytti olevansa yksin kotona juuri heränneenä " teen tässä aamupalaa blaa blaa blaa" ja minä istun vieressä olis pitänny kyllä rääkästä sinne puhelimeen .
[/quote]
Hei sä oot se sama kosittiinko mua äsken tyyppi!

Vierailija
34/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mun, meillä on ok.

Vierailija
35/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:33"]Lopettakaa te jotka vaan keksitte omaa ja vaahtoatte ihan huvikseen! Tää on jännä juttu mikä voidaan oikeasti selvittää ja te tuuttr pilaamaan kaiken.. ette oo ees hauskoja huoh
[/quote]

Kuule, tää juttu selvis jo pari tuntii sitten!

Vierailija
36/36 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en viitsi nimiä tänne kirjoittaa kun kuitenkin oon jo asuinpaikan kertonut ja muita tuntomerkkejä eiköhän se tyttöystävä itse tajua jos tätä sattuisi lukemaan. ja eihän tänne saa kirjoittaa nimiä? ap