Miksi naiset eivät selviä ilman miestä?
Aina vaan itketään että yhyy mulla ei oo miestä ääää
Kommentit (30)
Eikai se nyt selviämisestä ole kysymys vaan halusta. Näillä on vissi ero, harvassa ovat naiset, jotka eivät elämästä tosissaan selviä ilman miestä. Järkevämpää on miettiä miksi ylipäänsä ihmiset haluavat parisuhteen? Siitä saat vastauksesi :)
Olen ihmetellyt samaa, tosin molemmista sukupuolista. Kukin eläköön tyylillään, mutta minusta on silti hämmentävää että parisuhde on niin monen elämän keskipiste. On aika vaarallista hakea elämän sisältö toisesta ihmisestä.
Koska olen pienituloinen, hyväntahtoinen ja kaunis hömelö. Siksi olenkin hankkinut hyvätuloisen mukavan herrasmiehen.
Minä en taas ymmärrä monien naisten jatkuvaa todistelua kuinka miehiä ei tarvita mihinkään, jotkut jopa raivoavat kun tästä puhutaan. Kuitenkin tiedän samojen naisten olevan tosi yksinäisiä ja kun juttelee, niin monista olisi kuitenkin kiva jos joku mies olisi elämässä.
Miesten ja naisten välinen, ikuinen viharakkaussuhde ilmeisesti :)
No tällä palstalla musta tuntuu että enemmän on miehiä jotka ovat itkemässä kun eivät koskaan saa naista. Sitä pyhää vulvaa, lompakkoloista ja ties mitä.
Luulisin että me naiset vain kuvittelemme ettemme selviäisi ilman miestä. Vaikka totuus olisikin toisin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:00"]
Olen ihmetellyt samaa, tosin molemmista sukupuolista. Kukin eläköön tyylillään, mutta minusta on silti hämmentävää että parisuhde on niin monen elämän keskipiste. On aika vaarallista hakea elämän sisältö toisesta ihmisestä.
[/quote]No on sitä elämässä paljon muutakin sisältöä vaikka seurustelisi, joidenkin ihmisten kanssa on vain kiva olla, niinkuin nykyisen tyttöystävän. Viihdyn hänen seurassa ja se ihminen tekee minut iloiseksi ja onnelliseksi.
Se on kyllä säälittävää minustakin, jos mitään muuta ei ole kuin se kumppani, ei harrastuksia, muita ystäviä jne..En minäkään sellaista ymmärrä, mutta kyllähän tuo yhteiselo joidenkin kanssa sujuu aika mainiosti ja tuo elämään paljon iloa ja positiivisia juttuja.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:00"]Olen ihmetellyt samaa, tosin molemmista sukupuolista. Kukin eläköön tyylillään, mutta minusta on silti hämmentävää että parisuhde on niin monen elämän keskipiste. On aika vaarallista hakea elämän sisältö toisesta ihmisestä.
[/quote]
Näin olen myös asian ajatellut. Monesti käy niin kun on rakentanut onnellisuutensa toisen varaan ja sitten kun suhde päättyy, koko maailma romahtaa ja vajotaan masennukseen. Sieltä on sitten aika vaikea nousta takaisin jaloilleen. Ihminen joka rakastaa itseään ja elämäänsä sellaisenaan on aika vahvoilla, ja selviää erosta paremmin kuin se avuton takertuja.
Kumppanuus, hyvä juttuseura, seksi. Niitä minä miehessä haen. Totta kai minä ilmankin pärjäisin, mutta olo olisi yksinäisempi. Irtosuhteita en halua, joten seksiäkin saisi vähemmän.
En etsi elättäjää tai renkaanvaihtajaa. Toki jos sitten perustetaan perhe, niin sen miehen on osallistuttava yhteisiin menoihin ja tehtävä puolet yhteisistä töistä, mutta se on eri asia kuin että ottaisin miehen niiden takia.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:21"]
Koska vain mieheltä saa munaa
[/quote]
Ja et selviä ilman munaa?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:23"]
[/quote]
[/quote]Miksi pitäisi selvitä ilman munaa, jos tekee mieli. Onko elämä joku selvitymistaistelu, pitää jatkuvasti todistella kuinka ei tarvitse mitään eikä ketään. Tuskin minä tarvitsen monia asioita tässä elämässä ja voisi elää vaikka jossain erämaassa keskellä metsää ilman sähköä, mutta miksi helvetissä eläisin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:27"]
[/quote]
[/quote]Miksi pitäisi selvitä ilman munaa, jos tekee mieli. Onko elämä joku selvitymistaistelu, pitää jatkuvasti todistella kuinka ei tarvitse mitään eikä ketään. Tuskin minä tarvitsen monia asioita tässä elämässä ja voisi elää vaikka jossain erämaassa keskellä metsää ilman sähköä, mutta miksi helvetissä eläisin.
[/quote]
Vaikka siksi että se kasvattaa luonnetta.
[/quote]
[/quote]
Vaikka siksi että se kasvattaa luonnetta.
[/quote]No muuta sinä vaikka nunnaluostariin, se tuskin on kuitenkaan kaikkien juttu vaikka kasvattaisi kuinka luonnetta.
Minä en itke. Pärjään kyllä ilmankin. Olisihan se toki kiva lisä se kumppani.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:54"]Lienee enemmän toisinpäin.
[/quote]
Näin mäkin luulen.
Ei ole ollut miestä vielä minun huushollissa tähän ikään mennessä.
N53
höpönhöpön