Minä en leimaa naista vaikka sillä olisi joka ilta uusi mies
Tällä palstalla olen saanut sen käsityksen, että useat naiset luulevat, että seksiä harrastavia naisia leimataan. Minun tuntemistani miehistä näin ei tee kuin jotkut idiootit. Asiasta ei edes puhuta, paitsi ne idiootit.
Joten palstan miehet. Kerätään tässä ketjussa teidän ei-leimaavien kommentit. Leimaavat painukoot helvettiin!
Kommentit (15)
Ja tällä yrität todistaa, että miehet ei leimaa naisia?! :D
Sinun tuttavapiirisi ja otanta johon ei saa osallistua mielipiteestä riippumatta onkin sitten se koko totuus asiasta.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:30"]Naisen aloitus
[/quote]
Määrittelikö ap itsensä mieheksi?!
Olisikohan millään mahdollista poistaa asiaan kuulumattomat kommentit. Voitte lukea aloituksestani, mitkä kommentit kuuluvat tähän ketjuun.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:30"]Naisen aloitus [/quote] Määrittelikö ap itsensä mieheksi?!
[/quote]
Totta kai olen mies.
ap
En leimaa. Kunhan oma vaimo ei juokse vieraissa.
Ei kai heitä muutenkaan leimaa kuin jotkut lestat ja hellarit ynnä muut hihhulit.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:36"]Olisikohan millään mahdollista poistaa asiaan kuulumattomat kommentit. Voitte lukea aloituksestani, mitkä kommentit kuuluvat tähän ketjuun.
ap
[/quote]
Ei ole mahdollista! Ne eivät ole palstan sääntöjen vastaisia ja aloittajalla ei ole mitään oikeutta rajoittaa sananvapautta.
Voin ilmoittaa aloituksesi asiattomaksi koska se sisältää herjauksia, kiroilua, etkä kunnioita muita kirjoittajia! Samalla toteutuu sinunkin toiveesi, joten miten on?!
Jospa koitettais jatkaa uudestaan.
ap
Onneksi en leimaa, tuntuu maksulliset paljon paremmalta näin.
En leimaa. Kyllähän meitä on enemmänkin. Tulkaa nyt sieltä luolistanne esiin!
En nyt lähde tästä minnekään, kunhan totean että minä en joka yö sylistä toiseen kiitävää naista pidä minään. En tunne ketään miestä, joka sellaista naista ihan oikeasti arvostaisi. Ellei sitten kertapanoa lasketa arvostamiseksi... Kyllä sellaiselle naiselle irvaillaan hänen selkänsä takana ja miksei joskus kasvotustenkin.
Olen kyllä pettynyt, ettei meitä leimaamattomia täältä enempää löydy.
ap
Naisen aloitus