Voiko olla fiksu, vaikka kirjoittelee av:lla?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:47"]
Voi, mutta kuinka kauan jaksamme? Itse olin alkuun mukana Taloussanomien uutiskommentaattorina ihan rekisteröidyllä nimimerkillä, mutta luovutin kun hullut valtasivat koko palstan. Kun nyt hullujen lisäksi natsit ja rasistit yms. valtaavat tätä palstaa, voi olla lähtö edessä. Ja nyt sitten joku em. ryhmiin kuuluva voi laittaa minulle ystävälliset ja fiksut lähtiäisterveiset.
[/quote]
Joo, ei täällä kauhean helppoa ole. Mä pitäydyn paljolti sellaisissa aiheissa, jotka eivät houkuttele tuota mainitsemaasi porukkaa. Kirjallisuus, historia, ruoka, neuvon kysymiset...
2
Periaatteessa joo, mutta kun näitä viestejä lukee, niin pääsääntöisesti ei.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:42"]
Tätä pohdin tänään.
[/quote]
Ei, kyllä peli alkaa olla menetetty jos tämmöiseen roskaan tuhlaa aikaa vapaaehtoisesti.
On ainakin tyhmä, jos kuvittelee palstailun yksiselitteisesti sulkevan fiksuuden pois. Ja toki kollektiivinen älykkyys osoittaa täällä usein toista.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:17"]
On ainakin tyhmä, jos kuvittelee palstailun yksiselitteisesti sulkevan fiksuuden pois. Ja toki kollektiivinen älykkyys osoittaa täällä usein toista.
[/quote]
Tämä mun viesti ainakin osoitti, etten osaa ilmaista itseäni ollenkaan, ehkä olenkin tyhmä.
Siis sehän on jo monta kertaa nähty, että av:lla kokoontuu Suomen älymystö! Kaivapa esiin muutama äo:ta käsittelevä ketju (joita on kymmeniä). Huomaat, että lähes kaikilla äo on vähintään 130.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:43"]
Voi. T. ÄO n. 140
[/quote]
Mitä mä sanoin!
t.12
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:46"]
Siis sehän on jo monta kertaa nähty, että av:lla kokoontuu Suomen älymystö! Kaivapa esiin muutama äo:ta käsittelevä ketju (joita on kymmeniä). Huomaat, että lähes kaikilla äo on vähintään 130.
[/quote]
Jep, täällä käy huippuälykkäitä naisia, joiden miehillä on giganttiset penikset.
Ei voi olla älykäs ja vaikka olisi oikein lukio ja lipastokin käytynä, niin ainakin palstailu on wt:n merkki. Tämän todistavat myös wt-mammat, jotka tulevat kuorossa huutamaan, että eivät ole wt ja heillä on itsetunto kohdallaan toisin kuin sinulla. :D
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:46"]
[/quote]
Jep, täällä käy huippuälykkäitä naisia, joiden miehillä on giganttiset penikset.
[/quote]
Ja lapset on niin lahjakkaita, etteivät missään tapauksessa voi käydä mitään tavallista lähikoulua, jossa heidän lahjojaan ei oteta huomioon
Lähtökohta on että vain noin 10% ihmisistä ovat edes rationaalisia. Joten aika pieni osa teistä täyttää sen määritelmän.
http://m.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/arkijarki_hylkii_tiedetta
Se ei kuitenkaan tarkoita että 90%:a olisi tyhmiä tällä palstalla, sillä nettipalstat nimenomaan houkuttelevat älykkäämpiä ihmisiä.
Suoraan sanoen hävettää itseänikin tänne kirjoitella.
Totta kai, miksei voisi? Minä olen fiksu ja kirjoittelen täällä lähes päivittäin.
Tietysti, olemmehan palstalla jossa melkein jokainen on akateemikko.
Voi, mutta kuinka kauan jaksamme? Itse olin alkuun mukana Taloussanomien uutiskommentaattorina ihan rekisteröidyllä nimimerkillä, mutta luovutin kun hullut valtasivat koko palstan. Kun nyt hullujen lisäksi natsit ja rasistit yms. valtaavat tätä palstaa, voi olla lähtö edessä. Ja nyt sitten joku em. ryhmiin kuuluva voi laittaa minulle ystävälliset ja fiksut lähtiäisterveiset.