4-vuotias ei tahdo mennä enää isälleen :(
En ymmärrä mitä on tapahtunut. Aiemmin on mennyt isälleen mielellään. Käy siellä noin kerran viikossa yhtenä päivänä. Viime aikoina on alkanut olla puheita, että haluaa jäädä kotiin. Kerran lapsi sanoi, että isän tyttöystävä oli sanonut ettei lapsi saa enää tulla isälleen. Ohitin tämän, koska olen saanut naisesta ihan hyvän kuvan. Viime kerrat on lähtenyt isälleen itkun kanssa ja pyytänyt jäädä kotiin. Nyt oli se tilanne, että lapsi itki hysteerisesti kun olisi pitänyt mennä isälle. Kysyin miksi ei halua sinne mennä, ja sanoin että isä on surullinen jos ei näe lasta. Lapsi sanoi vain isän tyttöystävän nimen, muttei kertonut enempää.
Lopputulos oli, että isä odotti autossaan viitisen minuuttia kun ei malttanut odottaa että saisin lapsen tuotua parkkipaikalle, ja karautti matkoihinsa. Sanoi ettei jaksanut enää odottaa. Luulen että isä on pahoittanut mielensä kun lapsi puhuu syyttävästi isän ystävästä. Olen yrittänyt jutella isän kanssa tästä asiasta, mutta hän kohauttaa nämä olankohautuksella.
Mitä ihmettä on voinut yhtäkkiä tapahtua? Vai voiko tämä nyt olla vain joku vaihe?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:13"]Äitipuoli saattaa olla selkänne takana vaikka millainen pirulainen.
[/quote]
Ainahan ne on. Urpo.