Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette mustiksia _existä_?

Vierailija
26.08.2015 |

Aloin seurustelemaan erään miehen kanssa, ja nyt hänen exänsä on ihan raivoissaan! Oli haukkunut minut yhteiselle tutullemme ja mietti kuinka kostaa ex-miehelleen, hänenkin on pakko saada JOKU, koska miehelläkin on! No, kosto on se että vaikeuttaa lasten tapaamista ja kyllä, hankki sen "jonkun". Sääliksi käy uutta miestä, jos hän on vain joku "on se vientiä mullaki"-tyyppinen juttu.

Ja erosta on KOLME vuotta. Aikuiset ihmiset, en tajua...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, alapee, kerropa miksi tämä toiminta on muka oikein? ;O

Luulis nyt kolmessa vuodessa hyväksyneen sen että toinen jatkaa elämäänsä, ennemmin tai myöhemmin....

Vierailija
2/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen alapee kertoo, etten mä ole mustasukkainen eksistä, joten turhaa yleistystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisinkin lähinnä niiltä jotka on, voisivat valoittaa niin ehkä me jotka ei olla tajutaan jotakin :)

Vierailija
4/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUUUUUUUUH

Vierailija
5/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei exäni asiat kiinnosta, oikeasti ihan sama jos/kun hän löytää uuden. En kuvittele olevani niin korvaamaton ja ihana ettei minun jälkeeni voisi enää rakastua kehenkään toiseen.

Vierailija
6/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi just en pidä mitään yhteyttä keneenkään exään, koska oisin kuiteskin mustis.

Vierailija
7/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aloituksessa kai tuli ilmi, lasten takia on pidettävä yhteyttä. Mutta mikä oikeuttaa harhaan, että "omistaa" exän vielä monta vuotta eron jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän