Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA Toukokuu 2016

26.08.2015 |

Joko täältä löytyy muita toukokuisia?

Oma LA 1.5.2016, rv 4+3.

Odotetaan ensimmäistä, tärppi tuli yllätyksenä heti ensimmäisellä yrityskierrolla. Innolla odotetaan milloin päästään kertomaan isovanhemmille. Kaikille ensimmäinen lapsenlapsi. :)

Kommentit (101)

1/101 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä, että tuli yllätyksenä, koska ollaan molemmat yli 30v., ja ei osattu lainkaan odottaa näin nopeaa raskautumista. :)

2/101 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen osaa vieläkään todeksi uskoa...mutta kyllä siinä testissä tänään aamulla oli 2 viivaa!!! :) JEI!

Ensimmäistä odotellaan myös. Muutama kuukausi koitettu ja nyt sitten tärppäs :)

Itse 29 vee ja mies 31.

Kaikista laskureista sun muista hiukan vielä pihalla, mutta mikäli oiken näppäilin niin tuon laskurin mukainen LA 5.5 ja rv 4+0.

Pää ihan pyörällä ollu koko päivän!!!  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/101 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi onnekas plussannut! :) Ollaan miehen kanssa molemmat 25v. Meillä tärppäsi myös ekasta yrityskierrosta ja tuli kyllä todellisena yllätyksenä. Nyt 4+2 viikkoja ja la 3.5. Niin ja eka lapsi meille molemmille. Ollaan piykään oktu yhdessä ja naimisissa olemme.

Ihanan kutkuttava tunne kun tietää olevansa raskaana :) ei millään malttaisi olla kertomatta raskaudesta kaikille. Ollaan ajateltu kertoa vasta ekan ultran jälkeen. Isovanhemmat kovasti jo odottelee näitä vauvauutisia.

Varasin tänään neuvolankin jo.

-Liina

4/101 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Miqu ja Liina!

Neuvolaan soitin tänään ja sain ajan jo kahden viikon päähän. Vielä kun malttaisi odottaa ultraan saakka (taitaa olla rv 10-12), niin pääsisi kertomaan koko maailmalle! :) Vaikka onhan tämä aivan ihana pieni salaisuus! <3

5/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se munkin pitää sitten malttamattomuuttani tänään jo soittaa neuvolaan (meinasin kyllä aluksi, että vasta ens viikolla)

6/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista ja onnea teillekkin kaikille minun puolestani! :)

Tiedättekös mä oon ihan vauhkona jo tässä vaiheessa raskautta. Pelkojeni takia. Oon tosi yllättynyt näistä mun tunteista enkä tunnista itteäni yhtään. Normaalisti suhtaudun järkevästi asioihin ja pidän faktat faktoina. Nyt pelkään kaikkea... pelkään että lapsi on sairas tai että se kuolee kohtuun. Pelkään myös synnytystä ja sitä sun tätä. Kaikki pelot raskauteen/vauvaan liittyen. Todella raskasta. Oikeasti olen sitä mieltä että en pysty noihin asioihin mitään vaikuttamaan joten niitä on turha miettiäkkään. Nyt en vaan saa tota tosiasiaa taottua päähäni. Tällä menolla olen muutaman viikon päästä hermoraunio. Ehkä alkuraskauden hormonit ovat sekoittaneet pääni hetkellisesti. Todella toivon että tämä vaihe menee pian ohi eikä enää tule takaisin. Ainakin tiedostan asian ja yritän tehdä sille jotain.

Huhh!! Täällä ei taida muut ihan näin pimeitä olla?

Liina

7/101 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

8/101 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi sitten minullakin eka neuvola varattuna :) Jännä!!

Liina: Itse en osaa oikeen vielä moisia ajatuksia mielestäni löytää, kun kaikki tämä tuntuu niin kovin epätodelliselta vieläkin. Mutta kovasti tsemppiä sinne!! :) Kyllä kai se ajatusmaailma siitä pikkuhiljaa rauhottuu aikaa myöden ainakin.

Minä kamppailen tupakinpolton lopettamisen kanssa... :( Alkujen alunkin päätin, etten halua polttaa yhtäkään savuketta raskaana ollessani, kun kuitnekin tiedän mitä kaikkia myrkkyjä se sisältää... ennen oli eri asia, kun oli kyse vain omasta voinnista, mutta nyt vastaan toisenkin elämästä.. Tämän viikonlpun annoin itselleni vielä armonaikaa. Vain muutama tupakki, maanantaina ei enää yhtään!!!! Toivottavasti saan pääni pidettyä.

Se saunakaljakin olisi ollut mukava juoda.. tänään pitää vissiin käydä kaupassa hakemassa alkoholittomia versioita! :)

Vierailija
9/101 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni13: Pakko oli tulla kommentoimaan, että mun piti antaa yläpeukkua sulle raskauden ja naimisiin menon johdosta, mut hiiri tökkäs ja nappas alapeukun :( Että et nyt luule, että joku dissaa sun uutisia :D Tuota ei näköjään voi mitenkään muuttaa..

Tein tällaisen syrjähypyn tänne tuolta vauvakuume -puolelta, kun toivon, että pääsisin liittymään tänne odottajiin pian :) Onnea hirmuisesti teille kaikille! Perästä tullaan, hope so!

10/101 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin onnelliset tulevat äiti ja isi! :) Olemme parikymppisiä ja jätimme ehkäisyn pois kesäkuussa. Laskettu aika 7.5 ja nyt menossa rv 4+2. Kovasti pidellään peukkuja ja jännnätään miten tämä lähtee käyntiin. Kesällä yritimme kovasti, mutta tuloksetta. Nyt sitten päätin huvin vuoksi tehdä raskaustestin, koska hammasta kolotti.. plussahan sieltä paukahtikin, sekin piti varmistella muutamalla testillä :D

Onnea kaikille tuleville toukokuun vanhemmille! <3

11/101 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Täällä myös yksi eilen haalean plussan tehnyt. Odotan toista lasta. Olen 28 vuotias ja asun Helsingissä. Esikoiseni raskaus oli aivan kamala ja siksi omat ajatukset tästä raskaudesta ovat onnen- ja pelonsekaiset. Ilmeisesti La on 8.5.

Olisi ihanaa jos joku osaisi/jaksaisi perustaa toukokuisille oman ryhmän Facebookkiin :)

12/101 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko muuten kertoa miksi joku netin raskauslaskuri näyttää että minulla olisi tänään rv 4+6 ja toinen taas väittää että rv 5+1 ja kun itse lasken kalenterista niin nyt olisi rv 5+3.. hmmm. Outoa

Liina

Vierailija
13/101 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lisää la toukokuulla. Plussattu ekan kerran 26.8. ja edelleen epäusko koko odotuksesta. La on 6.5.2015. Meidän perheestä löytyy jo kaksi lasta aiemmin (9- ja 10 -vuotias) ja kyseessä siis mun 3 odotus. Miehen ensimmäinen lapsi. Huhtikuussa todettiin rv 12 keskeytynyt keskenmeno ja tämä raskaus alkoi ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Johtuen tosta edellisestä, epäonnisesta odotuksesta, melkoisen epävarmoin fiiliksin olen tämän odotuksen suhteen...

Vierailija
14/101 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tänä aamuna plussannut!

Eilen lueskelin tätä ketjua ja menin ostamaan testin ja nyt piti sitten kirjautua tänne :)

Ollaan vasta menty naimisiin ja heti onnisti ensiyrittämällä, molemmat yli kolmekymppisiä kuitenkin.

Onnittelut kaikille muillekin plussanneille! <3

15/101 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, jokohan uskaltaudun mukaan... tänään plussasin, LA äitienpäivänä 8.5. :D

Tämä on "pitkään" toivottu toinen lapsi, vuosi sitten kävin ekan kerran yksityisellä lääkärillä ihmettelemässä, missä vauva viipyy. Viime talvena söin clomeja 4 kiertoa, jotka vaan ahisti ja omien tuntemusten mukaan sotki oman kropan toimintaa. Kesäkuuksi oli sovittu IVF-suunnittelupalaveri, mutta tulinkin perinteisellä menetelmällä raskaaksi, tätä iloa kuitenkin kesti vain muutaman viikon :( Viime viikolla käytiin taas lapsettomuuspolilla ja saatiin "armonaikaa" marraskuulle, kun kerran raskautuminen onnistuu perinteisestekin. Ja nyt siis pärähti taas plussa :D Ja julkisella ollaan siis näitä hoitoja suunniteltu. Käsittääkseni pääsen lapsettomuuspoliklinikan asiakkaana nyt myös varhaisultraan, vaikka en hoitoja tällä erää tarvinnutkaan, eli muutaman viikon päästä toivon mukaan uskallan ja hymyillä leveämmin :) Aion kuitenkin odottaa ensi viikkoon, ennenkuin soitan neuvolaan ja klinikalle.

Mitään muuta vikaa kuin ikä (40v) ei ole meistä tutkimuksista löytynyt.

Loppuvuodesta 4 v. täyttävän esikoisen kanssa raskaaksitulo ja raskaus sujui kuin oppikirjassa.

16/101 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKOTAR
oli pakko tulla kirjoittamaan että sinun tilanteesi on ihan samantapainen kuin meillä. Heinäkuussa raskaustesti näytti plussaa, elokuussa meni kesken.
Minullakin jo isommat lapset 9 ja 11 vuotiaat, miehelle tuleva lapsi oli ollut ensimmäinen.
Nyt odotellaan että tärppäisi uudestaan, keskenmenon jälkeen saatiin lupa yrittää heti uudestaan. Sunnuntaina tein testin joka näytti negatiivistä, kuukautisia ei ole kuulunut eikä näkynyt. Ei kyllä ole raskausoireitakaan mutta ei kyllä semmoinen olokaan että kuukautiset alkaisivat. Odottelen vielä muutaman päivän ja teen uuden testin. Ja todella toivon että olisi plussa :)

17/101 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään plussanut! Esikoinen syntyi tammikuussa 2015 ja tämän toisen la olisi toukokuun alussa 3.5.16 :) Itse kirjoittelen todella harvoin tänne, mutta facessa tulee oltua päivittäin niin jos tässä jossain vaiheessa joku tiivis faceryhmä perustettais? Max 40 ihmistä, niin pysyis ryhmä kohtuullisena. :)

18/101 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaksplussan toukokuun odottajien keskustelussa, ja siellä on luotu ainakin yksi ryhmä. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen ann_n@hotmail.fi ja sieltä saa sitten kutsun ryhmään.

19/101 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Liityn minäkin mukaan. Laskettu aika on laskurien mukaan 12.5.2016 :) Olemme 31 ja 32-vuotias aviopari. Meillä meni yritystä vähän pidempään, jätettiin joulukuussa 2014 ehkäisy pois. Ei ole ennestään lapsia. 

Ajattelin perustaa toukokuussa 2015 plussaneiden suljetun ryhmän koska sellaista en ainakaan vielä löytänyt. Olisiko kiinostusta?

20/101 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi toukokuun plussaaja ilmoittautuu!

la toukokuun puolivälissä ja ensimmäistä odotellaan. Liityin tuonne juuri perustettuun suljettuun ryhmään, liittykäähän kaikki muutkin! :) Itse koen siellä höpöttämisen mieleisempänä, kun siellä ei kukatahansa pääse lukemaan. Myös minua kiinnostaisi facebook-ryhmä!! Kunhan yksityisyysasetukset ovat siinäkin kunnossa niin, ettei ulkopuolisille näy että ketä ryhmään kuuluu. Haluan olla ihan piilossa ainakin nyt alkuun :D

no mutta, paljon onnea kaikille <3 itse olen haaveillut aina nimenomaan toukokuu-vauvasta ja nyt sellaisen ehkä saan <3