Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi INFP-miehestä?

Vierailija
18.03.2022 |

Olen INFP-mies. Mielipiteesi tästä naisena?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen tehnyt noita vuosien aikana, niin on tullut eri tulos. Ei noissa ole mitään järkeä, hieman voi suuntaa näyttää joissakin puolissa.

AP, teeppäs sama testi vaikka 2kk päästä niin saatat saada ihan eri kirjainyhdistelmän sieltä.

Vierailija
22/67 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä, millainen on INFP-mies. 

Nykyään on niin paljon outoja lyhenteitä ettei niistä jaksa ottaa selvää kaikista. 

M.50

Myers-Briggs tyyppi-indikaattori kuuluu yleissivistykseen 2000-luvulla.

On olemassa lukemattomia persoonallisuusteorioita alkaen aina niistä ruumiinnesteiden tasapaino-opeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen kilttimies? Olisit varmaan ihana ystävä, mutta parisuhteessa jyräisin sinut auttamatta.

INTJ-nainen

Vierailija
24/67 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

STFU miehet on parhaita.

Vierailija
25/67 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen VHHM!

Vierailija
26/67 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC-miehiin en sekaantuisi. Se on aina joku leike tai tylsä buffet.

Vierailija
27/67 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan passais mulle. Olen itse INTP.

Vierailija
28/67 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP.... EVVVK

Vierailija
29/67 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen kilttimies? Olisit varmaan ihana ystävä, mutta parisuhteessa jyräisin sinut auttamatta.

INTJ-nainen

Tuo on niitä asioita mitä en ymmärrä. Miksi ihmeessa suhteessa pitäisi jyrätä? Kun olen jonkun naisen kanssa niin tykkään siitä. Yksi entinen sanoi mua vaikeimmaksi kenet tietää. Se oli riitoja kun erottiin. Sanoi senkin että mun kanssa tulee hulluksi. Itseppä suostui sänkyyn kun oli jo päätetty erota.

Vierailija
30/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan jokseenkin samaistua tohon Infp- kuvaukseen. Olen erittäin hiljainen, liikaakin omissa oloissani viihtyvä. Käytän todella paljon aikaa eri moraalikysymysten pohdintaan, miksi kukin teki mitäkin ja mihin suuntaan maailma on menossa. Ja miksi tosi moni sanoo toista mutta tekee toisin. Lähen melko helposti auttamaan muita( jos osaan) ja mulle on sanottu että olen ylitunnollinen- jos koen etten ole jossain tilanteessa samalla kanavalla tai tajua jotain niin tuskastun helposti ja alkaa " en ole tarpeeksi hyvä tai taitava"- ajatuskela. Edellämainittu myös kuormittaa tosi pahasti. Viimevuosina olen myös kyynistynyt aika pahasti ja tilaa on vallannut " jos autat jotakuta ja myönnyt hiljiaseksi auttajakuuntelijaksi, olet silloin kaikkien ovimatto ja paskaämpäri"- ajatusmaailma. Tuosta koitan päästä eroon ja ainakin tasoittaa sisäistä termostaattia. Se nimittäin toimii lähinnä on- off kytkimellä eikä muita sävyjä/asteita pahemmin löydy. Sosiaalinen elämä on vaihtelevan vähäisen rauhallista- ystäviä( todella läheisiä) ja kavereita on, silloin kun mulla on voimavaroja ja intoa sosialisoida tai mulla ei ole nega keloja päässä. On ollut taipumusta myös olla se kaikkien miellyttäjä jolla ei ole ollut omia mielipiteitä- kun laitoin rajat tolle niin moni kaveri-ja ystävyyssuhde sai jäädä. Melko usein ärsyttää tuhottoman paljon edelleen se kun jossain kaveriporukassa joku omasta mielestään supliikki ja kaikkivoipa alfauros alkaa kukkoilemaan mulle kuinka mun pitäisi olla äänekkäämpi ja sosiaalisempi, jämäkämpi ynnä kaikkea muuta potaskaa ( niissä tilanteissa missä meneillään on joku äijäporukan kilpaa ritarisointi kerho). No mä viihdyn mielummin ihmisten kanssa jotka tajuaa antaa hengitysilmaa ja vastavuoroista kommunikaatio- ja ajatteluaikaa muillekin seurassa olijoille. Suoraansanottuna vituttaa se että noi piirteet ( ylikorostunut ulospäinsuuntautuneisuus, halu dominoida ja vääntää keskustelut omaan muottiin, pakottava tarve olla esillä ja papattaa jatkuvasti, minä minä asenne....) tuntuu olevan sitä mitä nykyihminen ja tämä maailma ihannoi. Kai mua jotkut pitää jonain betamiehenä sitten, itse ajattelen että elän itsekseni oman näköistäni elämää, ehkä sosiaalisesti nykymaailmassa ahtaalla mutta kuitenkin. Seuraan sivusta kun muut "säntäilee kaaosmaisesti" ja jos joku törmää seinään niin autan jos kykenen. Mulla on myös itsellä hankaluuksia päättää että mitä lopulta toivon tai haluan itsekään- ja miten mun toiveet tai arvot voisivat totetuta tässä maassa tai nyky-yhteiskunnassa. Kuten aiheesta löytyy jonkinverran netistäkin niin monia infp piirteitä pidetään todella usein sekä itsestäänselvyytenä että heikkoutena. Itse koitan kyynistymisen sijaan ajatella että mulla on kuitenkin läheisiä ihmisiä ( seurustellut en ole ikinä, näyttää siltä ettei sitä tule tapahtumaankaan) joilta saan vastavuoroisesti voimaa jatkaa vaikka välillä sapettaa ja uuvuttaa

Vierailija
31/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan jokseenkin samaistua tohon Infp- kuvaukseen. Olen erittäin hiljainen, liikaakin omissa oloissani viihtyvä. Käytän todella paljon aikaa eri moraalikysymysten pohdintaan, miksi kukin teki mitäkin ja mihin suuntaan maailma on menossa. Ja miksi tosi moni sanoo toista mutta tekee toisin. Lähen melko helposti auttamaan muita( jos osaan) ja mulle on sanottu että olen ylitunnollinen- jos koen etten ole jossain tilanteessa samalla kanavalla tai tajua jotain niin tuskastun helposti ja alkaa " en ole tarpeeksi hyvä tai taitava"- ajatuskela. Edellämainittu myös kuormittaa tosi pahasti. Viimevuosina olen myös kyynistynyt aika pahasti ja tilaa on vallannut " jos autat jotakuta ja myönnyt hiljiaseksi auttajakuuntelijaksi, olet silloin kaikkien ovimatto ja paskaämpäri"- ajatusmaailma. Tuosta koitan päästä eroon ja ainakin tasoittaa sisäistä termostaattia. Se nimittäin toimii lähinnä on- off kytkimellä eikä muita sävyjä/asteita pahemmin löydy. Sosiaalinen elämä on

Lisäyksenä että nuo "Infp" piirteet ( jos niitä sellaisiksi haluaa kutsua) korostuu kokemukseni mukaan vasta pidemmällä aikavälillä. Kun toisen tuntee kunnolla. Eli nykypäivän näyteikkuna/ torikauppaseurustelussa ei ole mitään hyötyä...

Vierailija
32/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetteko horoskooppeja myös? Ihan samanlaista teinarimenoa nämä. Opetelkaa tuntemaan itsenne sen sijaan että luette näitä lokeroivia testejä, joista saa eri kerralla eri vastauksen. 

Vierailija
33/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että ehkä hieman feminiininen? T. Infp nainen

Vierailija
34/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut parisuhdemielessä, koska haen itseni kaltaista miestä. Mutta saattaisin hyvin pitää sinusta ihmisenä. Itse sain tuloksen intj.

Vierailija
35/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetteko horoskooppeja myös? Ihan samanlaista teinarimenoa nämä. Opetelkaa tuntemaan itsenne sen sijaan että luette näitä lokeroivia testejä, joista saa eri kerralla eri vastauksen. 

Itsensä tutkiskelu eri persoonallisuustyyppien kautta voi olla ihan hyödyllistäkin ja jotkut saa siitä ihan oikeasti vastauksia kysymyksiinsä. Toki kannattaa/ on hyvä jos on muitakin työkaluja eikä mihinkään yksittäiseen testiin saa jäädä kiinni kun kyseessä ei ole mikään kiveenhakattu tai ammattilaispsykologin laatima tulos. Mutta tapoja ja mielipiteitä on yhtä paljon kun meitä ihmisiäkin, mun mielestä noita eri persoonallisuustyyppejä on ihan mielenkiintoista pohtia ja peilata välillä

Vierailija
36/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen tehnyt noita vuosien aikana, niin on tullut eri tulos. Ei noissa ole mitään järkeä, hieman voi suuntaa näyttää joissakin puolissa.

AP, teeppäs sama testi vaikka 2kk päästä niin saatat saada ihan eri kirjainyhdistelmän sieltä.

Onko sinulla itsetuntemusta riittävästi? Itselläni tullut aina sama tulos. Jopa vuosien väliajan jälkeen t. INTP-nainen.

Vierailija
37/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infp-mies on sellainen hiirulainen. Kun ukonilma tulee, se menee piiloon sängyn alle. Ei siinä mitään, jos on neitimies - erilaisuushan on rikkautta.

T. INTJ (miesten mies)

Vierailija
38/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain, että infp:t saavat yleensä muita huonompaa palkkaa...kun eivät välitä niin paljon asioista, joista maksetaan.

Vierailija
39/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on niin paljon outoja lyhenteitä ettei niistä jaksa ottaa selvää kaikista. 

M.50

Tämäkin palsta on täynnä vasuja, lasuja, inceleitä, terffejä ym. itselle ihan outoja lyhenteitä. Eikö asioista voi puhua niin että jokainen ymmärtää mitä tarkoitetaan, vain onko tämä niin hienoa ja uutta suomen kieltä kuten lollit, wottofakit ja kooveegeet? 

Vierailija
40/67 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Infrapunamies. Trump on ääriesimerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi