Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnellinen?

Vierailija
18.03.2022 |

Jos et, niin olet väärässä maassa. Suomi on onnellisin kaikista, aina ja ikuisesti!

Kommentit (24)

1/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Talvi meni ja kohta on kesä! 🎢🎡🎠

Vierailija
2/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Olen! Talvi meni ja kohta on kesä! 🎢🎡🎠

Veit sanat suustani :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Elämä on mallillaan näin eläkeläisenä. Mammonaa ei paljon ole, mutta mukava puoliso ja terveys hyvä molemmilla, toistaiseksi. Juuri käytiin puolitoista tuntia hiihtelemässä jäällä. Tässä iässä elämme päivän kerrallaan ja joka päivälle keksimme jotain mukavaa. Terv. mummi 76 ja vaari 77 suuren järven rannalta.

Vierailija
4/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemukset eivät kauempana voisi onnellisesta olla! Mutta harva joutuukaan kokemaan murto-osaakaan siitä, mitä minä jo lapsena/nuorena. Paljon on jo se, kenen kynsiin synnyt joko tuhottavaksi tai kannustettavaksi. Tähän onnellisten maahan pitäisi saada eutanasia laillistettua, kun kaikilla ei ihan lähde käyntiin tämä elämä ikinä samalla tavalla kuin toisilla.

Vierailija
5/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
6/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, en oikein ole koskaan ollut. Tunnen itseni ulkopuoliseksi, minkä lisäksi maailmankuvani on synkkä ja outo. Tavallinen elämä tuntuu vievän kaikki voimani ja päivät tuntuvat vain selviytymiseltä: joka ilta yksi päivä vähemmän elettävää. Minulla on perhe, mutta en mitenkään ajattele, että he varsinaisesti tekisivät minut onnelliseksi. Elämä olisi todennäköisesti ihan yhtä "onnellista" ilman heitäkin.  

Vierailija
7/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen kuin itse päätän olla.

Vierailija
8/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, en oikein ole koskaan ollut. Tunnen itseni ulkopuoliseksi, minkä lisäksi maailmankuvani on synkkä ja outo. Tavallinen elämä tuntuu vievän kaikki voimani ja päivät tuntuvat vain selviytymiseltä: joka ilta yksi päivä vähemmän elettävää. Minulla on perhe, mutta en mitenkään ajattele, että he varsinaisesti tekisivät minut onnelliseksi. Elämä olisi todennäköisesti ihan yhtä "onnellista" ilman heitäkin.  

Olisin voinut kirjoittaa tämän. Lisäisin tosin tuohon, että mietin usein kuolemaa, ja ajattelen että aika sama elänkö vielä vuoden vai montakymmentä lisää. 

Vierailija
9/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyttemmin, on ollut aikoja jolloin en....johtuen puolison sairaudesta. Vuosikaudet on ollut jo seesteistä ja sairaus taltutettu. 

Vierailija
10/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat lopussa ja velkoja paljon mutta olen silti, kun on oma rakas joka välittää.

Vierailija
11/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen lapsistani ja siihen se sitten jääkin. Itsellä terveys mennyt, ei töitä ja seuraavaksi menee luottotiedot.

Vierailija
12/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen. Minulla on mielenkiintoinen vakivirka ja kohtuuhyvä palkka. Kotona on ihana aviomies ja suloinen lapsi. Tekemistä ja toimittamista riittää ja minulla on mielekkäitä harrastuksia. Suurempia huolia ei minulla ole, rahaa on riittävästi, terveyttä toimintakykyyn ja rakastavia ihmisiä ympärillä. 

Vierailija
13/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koska patti löytyi pelottaa kiireellinen lähete ja yksipuoliset tunteet ja mitäs muuta.

Vierailija
14/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kolmisen vuotta lähes joka päivä toivonut että olisin ollut koskaan syntymättä. Tuntuu että aika vähissä on mahdollisuudet että masennus poistuu ja elämästä tulisi edes siedettävää.

Vierailija
15/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ttdellakaan. En mä ole saaanut vielä mitään aikaiseksi. kyllä mä tiedän että mä johonkin pystyn vaikka monet muodollliset seikat sitä estäääkin.

Vierailija
16/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen ja Jeesuksessa onnellinen. Ihmisenä on monia asioita, joiden toivoisin olevan toisin. Kiitollinen olen tästä hyvästä Suomenmaasta, joka ei ole tietenkään täydellinen ja eriarvoisuuttakin on paljon.

Rukoillaan rauhaa myös Ukrainaan ja Suomen rajoille. Rukoilen myös sinun puolestasi (13/15), jolta on löytynyt se patti. 

Vierailija
17/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus ei ole jatkuvaa. Olen kuitenkin pääosin elämääni oikein tyytyväinen

Vierailija
18/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, olen vääränlainen nyky-yhteiskuntaan.

19/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko onnellinen. Viime vuoden lopulta tämän vuoden alkuun pari huolta osoittautui aiheettomaksi. Olen onnellinen siitä enkä anna näiden hirveiden maailmantapahtumien pilata iloani.

Vierailija
20/24 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tuli itsellekin hyvä mieli, kun kävin tänään palvelutalossa yksinäisen vanhuksen seurana. Vapaaehtoistyö tuo iloa molemmille.

Teen kolmea eri vapaaehtoistyötä ja olen onnellinen. Onnellisuutta lisää myös ikäisekseni hyvä terveys, vaatimattomat elämäntavat, ulkoilu, kirjat ja musiikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan