Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini hoki aina "kevät on petollista aikaa" enkä näin viisikymppisenäkään pysty luopumaan toppatakista ja hanskoista ennen toukokuuta

Vierailija
18.03.2022 |

Etten vilustu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, myös minulle on opetettu näin. Niin kauan kuin on järvet jäässä, voi helposti vilustua!

Vierailija
2/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nuorempi, mutta munkin nuoruudessa piti keväällä laittaa aina takki vaikka olisi ollut kuuma. Ei onneksi vaikuta muhun enää aikuisena, paistuisin jos esim. näillä säillä laittaisin päivällä toppatakin päälle. Joskus viime vuonna mun isäpuoli näki toukokuussa yli +20 asteessa nuoria shortsit jalassa ja kivenkovaa väitti että kipeäksi tulevat kun ei ole vielä kesä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tutun kuuloista! Vaikka hiki valui ja aurinko paistoi, en saanut vaihtaa  toppatakkia kevyempään anorakkiin tai luopua piposta.

Vierailija
4/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myos, mutta kun asuu briteissa ja asteita on 0 ja ihmiset menee kesamekoissa.

Ja se on mun lapsi, joka vilustuu kun on toppavaatteet paalla.

Vierailija
5/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on ihanaa aikaa, jos vaan pää kestää.

Vierailija
6/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa hoki myös minun äitini. Liian aikaisin kun luopuu toppatakista tulee nuhajussi 🤣

Vierailija
7/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vaan toistavat lapsuutenkotinsa oppeja, eivätkä ikinä kyseenalaista että onko niissä nykypäivänä mitään järkeä.

Vierailija
8/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitilläsi oli tuon "petollisuuden" suhteen ihan muut asiat kuin vilustuminen mielessä... Jos on kerran tuota hokenut niin varmaan kokemustakin on.

Vierailija
9/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nuorempi, mutta munkin nuoruudessa piti keväällä laittaa aina takki vaikka olisi ollut kuuma. Ei onneksi vaikuta muhun enää aikuisena, paistuisin jos esim. näillä säillä laittaisin päivällä toppatakin päälle. Joskus viime vuonna mun isäpuoli näki toukokuussa yli +20 asteessa nuoria shortsit jalassa ja kivenkovaa väitti että kipeäksi tulevat kun ei ole vielä kesä :D

Ihan kuin Suomen kesä olisi lämmin. Oikeasti se on melkein aia kylmä

Vierailija
10/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin Suomen kesä olisi lämmin. Oikeasti se on melkein aia kylmä

Hyvällä tuurilla 52 viikon aikana on 1-4 viikkoa lämmintä. Joskus ei sitäkään.

Vierailija
11/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään luovu lämpimistä vaatteista, ennen kuin mittari näyttää hellelukemia. Ainakin täällä stadissa kylmä tuuli menee luihin ja ytimiin. Tuulee niin, että tukka lähtee. En halua sairastua.

Vierailija
12/12 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan tuota lapselleni.

Keväällä vilustuu herkästi. Maasta hihkaa helposti kylmää, kun maa on roudassa.

Eilen oli hyytävän kylmä tuuli. Teinkin veti huivin korviensa suojaksi. Ei yleensä käytä päähineitä.