Teinikummitytön sopivan hintainen lahja??
Sovin kummitytön ja hänen äitinsä kanssa, että mennään kahvilaan syömään. Tarjoan varmaan kummitytölle syömiset, mutta mitäs muuta? Jos annan 20 e rahaa vielä? Tyttö on 14. Tulee kalliiksi kun itekin pitää siellä syödä mutta vähempääkään ei oikeen kehtaa. Mitä itse tekisit?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kortti, tarjottavat ja 20 e rahaa? Onko ok vai mikä olis sopiva?
Tosiaan tähän menee rahaa aika paljon yhteensä kun itsekin on jotain ostettava sieltä syötäväksi. Kummitytön äiti kai ajatteli päästä helpolla. Ennen kutsunut meidän perheen kahvipöytään kotiinsa jolloin saatu koko perhe tarjottavia..
Vähän ärsyttää, että olen lahja-automaatti vain.
Kommentoikaa nyt joku jotain, että minkä hintainen "lahja" on sopiva tuonikäiselle?
Vielä nostan ja kysyn..
Miten teidän omat kummilapset? Tuleeko kutsu vielä synttäreille vai toivotaanko vain lahjaa, että tänä vuonna kummityttösi haluaisi tämän?? Tämmöinenkin on nimittäin tullut. Joululahjaksi toivoi yli 50 euron arvoista lahjaa. Minusta se on liikaa, että "pyydetään" jotain tiettyä. Mieluumin annetaan vaihtoehtoja tai ylimalkaisesti "lahjakortti veeyeliikkeeseen/tämä kirja/täntyyppinen meikki" tms..
No en kyllä mitään syötäviä kahvilassa olisi tarjonnut, olisit antanut lapselle 50e ja thats it.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä mitään syötäviä kahvilassa olisi tarjonnut, olisit antanut lapselle 50e ja thats it.
No ollaan menossa vasta. 20 e rahaa, tarjottavat ja oma syöminen.. menee se sama 50 e.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja jos äitinsä sinne pyytää niin jotenkin oletan, että olettaa mun tarjoavan ainakin lapselle.
ap
Se että viet hänet syömään tarkoittaa, että vietät hänen kanssaan aikaa. Se oikeasti on arvokkaampaa kuin mikään lahja tai seteli. Ei siis tarvitse muuta, mutta jos haluat, 20 eur on täysin riittävä lisä.
Kortti, tarjottavat ja 20 e rahaa? Onko ok vai mikä olis sopiva?