Vinkkejä epävakaalle tunteiden hallintaan.
Alustus:
Tarvitsen lukulasit, menin optikolle miehen kanssa.
Näön tarkastuksen jälkeen soviteltiin laseja.
Mies alkoi kovalla äänellä toitottamaan: meidän rouvan silmät leikataan, noita rumia laseja ei tarvita!
Poistuimme liikkeestä..minua hävetti.
Mies varasi minulle ajan ilmaiseen näöntutkimukseen lääkäriasemalle.
Tutkimus kesti tunnin
Minulle suositeltiin kaihileikkausta hinta5500
ja varattiin aika lääkärille hinta 140
Menin eilen.kesti tunnin
Lääkäri selitti että autolla ajo ei onnistuisi, mutta muutoin 10/10 näkö
Innostuin ja soitin miehelle.
Mies..:mitää EIEIEI eisaa maksaa yli 4000
Pitää leikata laaaserilla kuulitko laaserilla.
Aloin huutamaan puhelimeen: kuules nyt vi.ttu.aivo oon täällä sun takia, leikkausmenetelmät ovat muuttuneet
sinun leikkausajoistasi n. 20 vee sitten
En ala täällä tinkimään..lähden kotiin NYT
Kotona jatkui huuto ja tappelu.
Tää on nykyään aina tätä..en jaksa.
Miten hillitsen itseäni:(
Kommentit (15)
Huhuu
is there anybody out there? ap
Eikö ketään oikeesti kiinnosta??? ap
Aikuisten oikeesti...saako täällä vain ikuisalaihduttaja kilttimies yyhooäidit kommentteja??? ap
Hae lukulasit k-marketista ja ..unohda koko juttu.
Ihan normaalia on että tunteet on myrskyssä jos huutaa ja tappelee jonkun kanssa. Ihan kaikilla.
En tiiä. Itellä kans ongelmia itsehillinnän kanssa. Toisaalta tuntuu että jos hillitsen itseäni loputtomiin en saa sitten enää sanotuksi mitään. Tärkeämpää olis kai edes jotenkin yrittää kontrolloida sitä ulosannin laatua mutta ei sekään aina helppoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia on että tunteet on myrskyssä jos huutaa ja tappelee jonkun kanssa. Ihan kaikilla.
Huusin puhelimeen lääkäriasemalla..kaikki kuulivat....:( ap
Vierailija kirjoitti:
Mies pistää kaikki riidat sairauteni piikkiin.ap
Mä sain epävakaana apua oman kuntani psykiatrian poliklinikalta (ilmainen), jossa pääsin epävakaiden DKT-ryhmäterapiaan (googleta). Siellä käytiin läpi justiin tuota että miten siinä arjessa tulee toimeen niiden heittelevien olojen kanssa ja mitä niille voi tehdä. Ja ennen kaikkea miten ennakoida ja vähentää niitä. Yksilöterapiastakin oli apua kyllä (ilmainen sekin). Joten hakeudu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pistää kaikki riidat sairauteni piikkiin.ap
Aloitusviestin perusteella sun mies ei ole kovin ymmärtäväinen muutenkaan, joten voit antaa hänen mielipiteensä tästä mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
TAIDOT TUNNESÄÄTELYN APUNA
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito…
Suututko jos on irtoripset huonosti?