Miehen inhottavat ja ilkeät käytännönpilat :(
2 vuotta oltu yhdessä ja alkaa hermo mennä. Eilen mies löysi roskatoksesta pahvisen putken ja huusi sillä täysiä korvaani " HALLOOTTA HALLOO!" kun laitoin roskapussia astiaan, korva meni lukkoon ja sitä alkoi vihloa. Ei tunnu normaalilta vieläkään.
Kommentit (14)
Seurustelet pellen kanssa.
Hän ei tule tuota koskaan lopettamaan. Jos sinä olisit tehnyt saman hänelle, hän olisi verisesti loukkaantunut, koska teko on törkeä.
Kuulostaa todella rasittavalta. Ymmärtääkö, jos pyydät lopettamaan moiset lapsellisuudet?
Onko Speden sukulaisia? Pasanen sukunimi?!
https://fi.scoutwiki.org/J%C3%A4yn%C3%A4
Anna yllä oleva miehelle luettavaksi. Pienet käytännön pilat on hauskoja, mutta esimerkiksi tuo mainitsemaan ei ole pila/jäynä, vaan pahoinpitely.
Huuda sillä samalla torvella miehen korvaan halloota halloo kun hän on nukkumassa. Pellet uskoo vaan kun antaa samalla mitalla takaisin. Kun se hermostuu, niin sano että tältä minustakin tuntui.
Ei oo mikään varma tae että pelleily loppuu valitettavasti. Kytkimen nostaminen on.
Tuo korvaan huutaminen tai jonkin kovan äänen muuten tekeminen korvan vieressä voi aiheuttaa kuulovamman.
Mun lapsi huusi just semmoisen pahvitötsän läpi ihan kiinni mun korvassa että äitii, sain kauhean päänsäryn ja korva oli lukossa kolme päivää. En oikein voinut suuttua 6vuotiaalle josta se oli hauska kepponen mutta pyysin ettei enää ikinä tekisi niin. Ap, sun mies ei ole 6vuotias. Ei ole normaalia että aikuinen mies haluaa aiheuttaa toiselle kipua ja terveydellistä haittaa.
Käytös ei tule muuttumaan, eli nopeasti nyt vaan mies kiertoon ja parempaa etsimään.
Ihastuit miehen luonteeseen, kuten naiset aina?
Minulla on tinnitys kun rakkaan veljen bravuuri oli aiheuttaa mahdollisemman kova ääni pääni vieressä jotta pelästyisin. Tuskin veli tarkoitti että korvissani piippaisi ja vinkuisi loppulämäni mutta niin kävi.
IHMISIÄ PITÄISI VAROITTAA KUULOON LIITTYVISTÄ "PILOISTA",ETTÄ TOISEN OSAPUOLEN ELÄMÄ VOI NIIDEN TAKIA OLLA PILALLA.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuit miehen luonteeseen, kuten naiset aina?
Miksei miehet tee noita pilojaan ensimmäisillä tai toisilla treffeillä? Aivan, ne tietää itsekin, että se ei ole tervettä käytöstä.
Miksi ap seurustelee infantiilin kanssa?
Itse en sotkeutuisi pidempään moiseen tyyppiin, vaikuttaa tosi tyhmältä tyypiltä, joka ei yhtään mieti, onko "pila"teoista jotain seurauksia.
Ukki-vainaan silmä meni lapsuudenkaverin typerän pilan vuoksi, heitti jotain ukin silmään ja siihen tuli vaurio. Silmä piti lopulta Viipurin diakonissalaitoksella poistaa. Lopun ikäänsä käytti lasisilmää.
Tinnutus on viheliäinen vaiva. Minusta tuo on jo pahoinpitelyksi katsottavaa. Ja nuo tyypit ei muutu.
Kai olet jo rengastanut tuon helmen?