Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun pitäisi toimia tässä tilanteessa?:(

Vierailija
26.08.2015 |

Käyn psykoterapiassa ja viime viikolla peruin aikani kovan närästyksen vuoksi (mulla on Endo ja se aiheuttaa aivan hirveitä vatsakipuja). Peruin sen päivän ajan jo aamulla mutta päivällä oloni oli ihan ok mutta en silti mennyt, valehtelin seuraavalla käynnillä että en mitenkään olisi voinut tulla, tästä Mulla on huono-omatunto.

Terapeuttini on jotenkin ollut vihainen aina siitä kun työni ja opiskeluni ovat tulleet välillä esteeksi käynneille ja hän jaksaa muistuttaa miten tämä on hänen elantonsa, tietenkin ymmärrän sen mutta en voi mitään tällaisille asioille, siksi joudun valehtelemaan kun jotenkin haluan miellyttää häntä. En tiedä kaikki on pielessä.

En koe terapiaa hyödyksi näin ja tuntuu että valitsin aivan väärän ihmisen, terapeuttini tuntuu olevan kyllästynyt työhönsä ja jotenkin kylmä.

Tuntuu etten löydä rohkeutta kertomaan oikeista tunteistani terapiaa kohtaan ja tiedän että sen jälkeen asioistani puhuminen olisi vielä vaikeampaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ymmärrän sitä terapeuttia. Aapee ei ollenkaan sitoudu omaan terapiaansa, tulee ja menee miten huvittaa ja olettaa, että muut pomppivat sen mukaan. EI TIETENKÄÄN terapiasta ole mitään hyötyä jos a) siellä ei käy siinnällisesti ja b) siellä valehtelee minkä kerkiää.

Ja siis todella, vika ei ole terapeutin, vaan aapeen, joka ei tee töitä parantuakseen, vaan odottaa, että terapeutti näpäyttää taikasauvaa ja haukkuu terpateuttia kun sellaista ei ole.

Mitä se terapeutti ei sulle aapee sano, on, että paitsi eittä tuhlaat hänen aikaansa ja hänen elantoaan, tuhlaat myös niitä resursseja, joilla joku joka haluaa, voisi parantua.

Vierailija
2/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiha terapeuttia kerta tuntuu tolta. Kuka pakottaa menemään juuri sille? Luonnollista ja normaalia että aina ei natsaa jonkun kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna vaihtaisin terapeuttia. Jos olet hänen AINOA tulon lähteensä eihän taida olla kovin pätevä.. 

Nyt sinulle tulee huono omatunto etkä voi jutella siitä avoimesti eli teraputista ei ole sinulle mitään hyötyä.

Vierailija
4/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:38"]Vaiha terapeuttia kerta tuntuu tolta. Kuka pakottaa menemään juuri sille? Luonnollista ja normaalia että aina ei natsaa jonkun kans.
[/quote]

Tämä on viimeinen vuoteni, sen vuoksi en oikein usko että se on mahdollista tai kannattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän