Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät aja autoa!

Vierailija
26.08.2015 |

Nyt on pakko avautua. Palasimme kesällä mieheni työkomennukselta Saudi-Arabiasta. Siellä naiset eivät saaneet ajaa autoa. Kun menin sinne pidin tätä kieltoa sovinismina. Nyt olemme Suomessa ja kyllä hirveää kun joutuu ajamaan autoa. Nainen on vapaa kuin mies ajaa autoa. Näillä matkoilla voi meikkaa, tekstaa ja valittaa ukolle. Voitaisiin Suomessakin kieltää naisten ajokortit. En olisi koskaan ajatellut kirjoittavani näin, mutta on parempi olla se, jota palvellaan. Suomessa nainen on perheensä orja. Tätä voisi joku alkaa lobbaamaan?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa hellettä ja ennen muuta liikaa hiekkaa päänupissa, ei noita ajatuksia voi muuten ymmärtää.

Vierailija
22/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä elää sen mukaan täälläkin. Muista ettet myöskään sitten lähde yksin ulos, vaan shoppailemaan yms lähdet vain jos mies jaksaa lähteä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimeilta voi sittenkin oppia jotain! Vahvasti kannatan tätä ideaa.

Vierailija
24/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät kitisee täällä vapaudesta, mies teidän autot, ostokset ja puurot maksaa. Kyllä voin ainakin itse kortista luopua, jos tällainen laki säädetään.

Vierailija
25/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatusta tälle! Hyvä idea.

Vierailija
26/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat ajaa autoa, opiskella ja käydä töissä. Naiset hoitavat kotia. Ratkaisee myös Suomen julkisen sektorin ongelmat, jos naiset jäisivät kotiin. Sen jälkeen ei olisi niin paljon työttömyyttä ja julkinen sektori ei maksaisi niin paljon. Ajo-oikeuden poistaminen naisilta edistäisi tätä.

Vierailija
27/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan meillä aina, koska tykkään ajaa. Mies istuu tyytyväisenä kyydissä.
En todellakaan luopuisi ajo-oikeudestani.

Vierailija
28/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku. Muslimeilla on jotkut jutut paremmin.

Vierailija
29/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, sitten ei tarvitsisi käydä töissäkään, koska en pääsisi sinne. Tosin en myöskään voisi viedä lasta lääkäriin, jos sattuu sairastumaan :( Täytyisi soittaa miehelle töihin, että tulee hakemaan ja se on puolen tunnin odotus (ja saman verran tai kauemmin odotusta, jos soittaa taksin), ja sitten vielä toinen puoli tuntia että ajetaan lääkäriin, melko pitkä ylimääräinen aika pienelle odottaa.

Vierailija
30/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:07"]Ämmät kitisee täällä vapaudesta, mies teidän autot, ostokset ja puurot maksaa. Kyllä voin ainakin itse kortista luopua, jos tällainen laki säädetään.
[/quote]
Kyllä mä ainakin ihan itse maksan autoni, ajokorttini, ruokani, vaatteeni ym. Ei mulla edes ole miestä.

Vierailija
31/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nerokas homma, jos työttömyys ja julkinen sektori saadaan kuntoon poistamalla naisten ajokortit! Ei olisi itsellä tullut mieleen!!!!

Vierailija
32/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:07"]Ämmät kitisee täällä vapaudesta, mies teidän autot, ostokset ja puurot maksaa. Kyllä voin ainakin itse kortista luopua, jos tällainen laki säädetään.
[/quote]
Kyllä mä ainakin ihan itse maksan autoni, ajokorttini, ruokani, vaatteeni ym. Ei mulla edes ole miestä.
[/quote]
Oletko varma? Et saa rahaa isältäsi tai elareita ex-ukolta?

Vierailija
33/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:07"]Ämmät kitisee täällä vapaudesta, mies teidän autot, ostokset ja puurot maksaa. Kyllä voin ainakin itse kortista luopua, jos tällainen laki säädetään.
[/quote]
[/quote]
Oletko varma? Et saa rahaa isältäsi tai elareita ex-ukolta?
[/quote]
Isä on kuollut kun olin 13-vuotias ja olen vasta 19v eli lapsiakaan ei ole joten ei, en saa elareita.

Vierailija
34/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:07"]Ämmät kitisee täällä vapaudesta, mies teidän autot, ostokset ja puurot maksaa. Kyllä voin ainakin itse kortista luopua, jos tällainen laki säädetään. [/quote] Kyllä mä ainakin ihan itse maksan autoni, ajokorttini, ruokani, vaatteeni ym. Ei mulla edes ole miestä. [/quote] Oletko varma? Et saa rahaa isältäsi tai elareita ex-ukolta?

[/quote]

Isäni on kuollut, eikä lapsia ole! Mutta kyllä sinä jonkun mies puolisen elättäjän minulle löydät. Esim. pomoni joka maksaa palkkani. Saat purkautua siihen sukkaasi.

Vierailija
35/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen hyvä idea!

Vierailija
36/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naisvihaajan huono provo. Suomalainen mies ei halua avutonta naista.

Vierailija
37/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:25"]Palstan naisvihaajan huono provo. Suomalainen mies ei halua avutonta naista.
[/quote]

Olen kyllä nainen ja haluan tätä aidosti. Saudeissa elämä oli niin helppoa. Suomessa nainen ei ole vapaa vaan orja. Saudeissa länsimainen nainen on vapaa ja häntä palvellaan.

Vierailija
38/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajakaan. Mulla ei ole edes ajokorttia, kuten ei miehellänikään. Vapaudesta ei silti ole puutetta.

Vierailija
39/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:28"]En ajakaan. Mulla ei ole edes ajokorttia, kuten ei miehellänikään. Vapaudesta ei silti ole puutetta.
[/quote]

Miehellä pitää olla ajokortti. En ymmärrä sellaisia miehiä, joilla ei ole ajakorttia. Se olisi niin kuin ei olisi munia.

Vierailija
40/50 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:25"]Palstan naisvihaajan huono provo. Suomalainen mies ei halua avutonta naista. [/quote] Olen kyllä nainen ja haluan tätä aidosti. Saudeissa elämä oli niin helppoa. Suomessa nainen ei ole vapaa vaan orja. Saudeissa länsimainen nainen on vapaa ja häntä palvellaan.

[/quote]

Perustele nyt vähän tuota orjuutta?! Jos sinä olet typistänyt itsesi tahdottoman olennon asemaan niin ei se mikään yhteiskunnan rakenneista johtuva ongelma ole vaan se on sinun henkilökohtainen arvovalintasi. Suomessa nainen on ihan toimiva subjekti, jolla on vapaus tehdä omia valintoja, arvioita ja päätöksiä omassa elmässään. Ei siihen mitään holhoojan lupaa tarvita ajakoo autoa tai olla kokonaan ajamatta.