Naiset eivät aja autoa!
Nyt on pakko avautua. Palasimme kesällä mieheni työkomennukselta Saudi-Arabiasta. Siellä naiset eivät saaneet ajaa autoa. Kun menin sinne pidin tätä kieltoa sovinismina. Nyt olemme Suomessa ja kyllä hirveää kun joutuu ajamaan autoa. Nainen on vapaa kuin mies ajaa autoa. Näillä matkoilla voi meikkaa, tekstaa ja valittaa ukolle. Voitaisiin Suomessakin kieltää naisten ajokortit. En olisi koskaan ajatellut kirjoittavani näin, mutta on parempi olla se, jota palvellaan. Suomessa nainen on perheensä orja. Tätä voisi joku alkaa lobbaamaan?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:06"]Ei kun nainen on vanki, kun ei saa itse lähteä autolla minnekään.
Kun lopulta ostin omaksi autoksi perheen kakkosauton, koitti vapaus. Loppui se pakkasessa kauppakassien kanssa bussipysäkillä värjöttely, tai sen odottaminen että mies muistaisi hakea minut kun oli luvannut. Tai sen odottaminen, että hän olisi taas ajokunnossa.
Mies ei ymmärtänyt, miksi piti olla kaksi autoa, eikö yksi riittänyt ihan hyvin. Menköön itse pyörällä ja bussilla, jos se on niin vaivatonta.
[/quote]
Autot ovat pahasta. Ne saastuttaa. Miksi naisten pitäisi osallistua maailman tuhoon?
[/quote]
Totta!
Mitä täällä ihmisillä liikkuu oikeasti mielessä tai missä asutte? Todella kummaa keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:34"]
Mitä täällä ihmisillä liikkuu oikeasti mielessä tai missä asutte? Todella kummaa keskustelua.
[/quote]
Teinipojat välkällä herkuttelevat Vauva-palstalla trollaamisella. Voi sitä räkätyksen määrää.
Kärsitkö edelleen jostain synnytyksen jälkeisestä masennuksesta?
Minä en todellakaan ajokortistani luovu! Olen saanut hankittua vihdoin unelmieni auton ja todellakin ajelen sillä!
Minulla on ratkaisu: Älä aja autoa. Mikään laki ei pakota miestä eikä naista rattiin.
Rysäytä seuraavan kerran ajaessasi oikealta tulevaa kylkeen. Eiköhän lopu äijän vaatimukset ajamisesta.
Eli sun mielestä on parempi, että nainen ei pääse mihinkään ilman miestä? oot varmaan muutenkin tottunut vähän palveltavaksi, jos et käy itsenäisesti töissä tai hoida asioitasi. Suomessa on onneksi naiset itsenäisiä tekemään päätöksiä ja kulkemaan omilla ehdoillaan. Toki yhteiskunnan rakenne on myös sellainen, että myös naisten oletetaan käyvän töissä ja elättävän perhettään, toisin kuin näissä mainitsemissasi maissa. Vapaus ja vastuu kulkee käsi kädessä, tässäkin asiassa.
Mene vaan takas sinne Saudi-Arabiaan, jos siellä oli asiat niin paljon paremmin. Tänne ei mitään naistenalistamiskulttuuria tarvita.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:38"]
Rysäytä seuraavan kerran ajaessasi oikealta tulevaa kylkeen. Eiköhän lopu äijän vaatimukset ajamisesta.
[/quote]
Varmista vielä, että autossa on perheen äiti lastensa kanssa niin ei tämäkään äiti enää uskalla auton rattiin.
Onko sinulla ap mieheltä lupa puhua?!
Kaikille tytöille elämänohjeeksi: hanki koulutus (karttamatta matematiikkaa ja luonnontieteitä), oma tili, ajokortti. Varo jäämästä kenenkään toisen vallan alle, huolehdi omat asiasi ja opettele pärjäämään ja hoitamaan asiat ilman vanhempia tai miestä. Toki puolison kanssa jaetaan perheen kulut ja vastuut mutta koskaan ei pidä jättäytyä siihen asemaan, että tippuu tyhjän päälle ilman puolisoa tai ei pysty elättämään itseään tai kulkemaan vapaasti ilman puolisoa.
Minä taas tunnen vapautta kun voin ottaa autoni ja lähteä yksin ajelemaan.
Kun menee ukon kanssa niin on liian kylmä tai radio liian lujalla tms.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:46"]
Minä taas tunnen vapautta kun voin ottaa autoni ja lähteä yksin ajelemaan. Kun menee ukon kanssa niin on liian kylmä tai radio liian lujalla tms.
[/quote]
Sekä lämpötilassa, että radiossa on säätö. Tutustu niihin.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:06"]Ei kun nainen on vanki, kun ei saa itse lähteä autolla minnekään.
Kun lopulta ostin omaksi autoksi perheen kakkosauton, koitti vapaus. Loppui se pakkasessa kauppakassien kanssa bussipysäkillä värjöttely, tai sen odottaminen että mies muistaisi hakea minut kun oli luvannut. Tai sen odottaminen, että hän olisi taas ajokunnossa.
Mies ei ymmärtänyt, miksi piti olla kaksi autoa, eikö yksi riittänyt ihan hyvin. Menköön itse pyörällä ja bussilla, jos se on niin vaivatonta.
[/quote]
Autot ovat pahasta. Ne saastuttaa. Miksi naisten pitäisi osallistua maailman tuhoon?