Mistä löytää itseään nuorempi mies yhden yön seuraksi?
Olen yh-äiti, joka on jo jonkinaikaa ollut kiinnostunut seksistä nuoremman miehen kanssa. Onko varmin keino vain yrittää löytää seuraa baarista?
Kommentit (8)
Jostain nuorten suosimasta baarista varmasti löytää. Risteilyt/bileristeilyt?
Mistä ja minkä ikäinen?
Kiinnostunut nuorimies
Täällä olisi 24v urheilullinen nuorimies :) 175cm pitkä, 75kg, tiukka kroppa, 100% terve ;)
Baarin kautta saa kyllä helposti nuoremman miehen, jos vaan vähäänkään osoittaa kiinnostusta tätä kohtaan.
Ihan mistä vaan, mutta vastakysymyksenä mistä nuorimies saa vanhemman naisen?
Iskurista minä olen noita napsinut... :)
N39
Eikö tällaiseen aloituksen voi kertoa vähän tarkemmin. Koska jos nainen haluaa vain kenet tahansa nuoren miehen, niin mistä tahansa kapakasta löytyy, kun käy miehiä läpi ja kyselee avoimesti. Jos valikoi vähän ujomman oloisia tyyppejä, joiden suosio omanikäsiten parissa on pohjalukemissa, on huonoa tuuria, jos täytyy kolmelta kysyä. Himokkaat puumat ovat aina tervetulleita miesopiskelijoiden tapahtumiin ja saanti on varmempaa kuin varma. Netin seksi-ilmoitukseen "kiimainen täti haluaa nuorta miestä" tulee muutamassa tunnissa sata vastausta. Jokainen aikuinen ihminen tietää sen.
Mutta arvaan, että AP ei kelpuuta ketä tahansa. Jokainen aikuinen tietää senkin, että eivät naiset toimi niin. Mutta jos hän ei yhtään spesifioi halujaan, hän saa niitä yleisiä ohjeita, jotka tietää jo ennestään. Baareista, netistä jne.
Olen mukava normaalin näköinen hieman ylikin viriili ja ymmärtäväinen mies oulusta. Kiinnostaisko?
m17
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:57"]Olen yh-äiti, joka on jo jonkinaikaa ollut kiinnostunut seksistä nuoremman miehen kanssa. Onko varmin keino vain yrittää löytää seuraa baarista?
[/quote]
Minkä ikäinen pitäisi olla ;)
Terveisin nuorimies