Sorella se lähteepi kotiin tänään :) :) :)
Kommentit (10)
Oon äänestänyt Jenniä (miinusääniä) jo 35 kertaa. Onneksi mieheni on rikas ja meillä varaa äänestellä vaikka 1000 kertaa, kateelliset av-mammat! :P Miehelläni on myös uusi Volvo!!!
Vierailija:
Oon äänestänyt Jenniä (miinusääniä) jo 35 kertaa. Onneksi mieheni on rikas ja meillä varaa äänestellä vaikka 1000 kertaa, kateelliset av-mammat! :P Miehelläni on myös uusi Volvo!!!
Reps ja kops!!! :D Äänestä ihmeellä lisää! Ja vielä vähän lisää! Kyllä sitten aavee-mammojen elämä varmaan menee ihan sekaisin, jos Jenni lähtee ja Sore jää! Että asiaan menee miehes rahat! Äänestä, äänestä, äänestä...
En millään jaksaisi katsoa Sorellaa enää yhtään pidempään =)
Vierailija:
Juuri mietin että minkähänlaiset luuserit äänestävät epätoivoisesti.
Nyt tiedän... ;D
Ihminen jolla ei ole pääkopassa mitään.
Eikä muuta elämää kuin tv:n reality sarjat.
Vierailija:
Vierailija:
Oon äänestänyt Jenniä (miinusääniä) jo 35 kertaa. Onneksi mieheni on rikas ja meillä varaa äänestellä vaikka 1000 kertaa, kateelliset av-mammat! :P Miehelläni on myös uusi Volvo!!!Juuri mietin että minkähänlaiset luuserit äänestävät epätoivoisesti.
Nyt tiedän... ;DIhminen jolla ei ole pääkopassa mitään.
Eikä muuta elämää kuin tv:n reality sarjat.
jos Jenni lähtisi. Olisi siistiä nähdä Kakara-Kaarlon ja Hihittäjä-Hannen ilmeen, kun Jenni lähtee.
Ja peesaan nroa 18 että olis kiva nähdä sen urpon Hannen ilme kun hänen ns pomo lähtee...
äänestänyt jo 7864 kertaa tänään jompaa kumpaa, kun en osaa päättää.
Toivon mukaan kaikki Soleron vastustajat ovat äänesteet