Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄLLÄISIÄ KAMALUUKSIA OLEN JOUTUNUT TODISTAMAAN ELÄMÄNI AIKANA.

Vierailija
25.08.2015 |

Vanhempani riittelivät väkivaltaisesti. Välillä isä pisti turpaa kunnolla, yhtenä kerta näin, kun makasivat latialla päällekkäin ja tappelivat, olin n. 3-6v silloin. Kerran taas isä kuristi äitiä. Usein oli myös kippuun käymisiä, silloin ei välttämättä tullut lyöntiä tms. Kerran myös äiti tuli hyppimään isäni luokse ja sanoi, että yrittää saada turpaa, että voi tehdä ilmoituksen ja näyttä jäljen samalla, lopulta isä repi paida äidin päältä, menin omaan huoneeseeni, pistin kuulikkeet korville ja ajattelin, että en välitä, vaikka tappaisivat toisensa. No vähän ajan päästä äiti tuli näyttämään ruhjeita käsissään ja kaikki tavarat olivat paiskottu. Myös erään kerran näin, kun isäni viskasi pöydän jossa oli laseja. Myös olen joutunut pelkäämään äitini puolesta, kun on uhannut useita kertoja lähtiessä tehdä itsemurhan. No ikinä ei onneksi tehnyt. Kaikkein pahinta oli se, että olivat aina selvinpäin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä heitä vaivasi?

Vierailija
2/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain kuuluisiko tosta saada traumoja? Itse en ole saanut ja olen jo 30v. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä. Muuten olivat normaaleita. Kunnes ainakun riita tuli. Ap

Vierailija
4/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla mutta olivat kännissä, olen 27 ja on traumoja

Vierailija
5/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ! Taidatte olla afganistanilaisia ?! Tai jotain muslimeja mistä lie ! 

Vierailija
6/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam täällä. Tosin eipä saatu me lapsetkaan rauhaa. Tuli juostua liian monta kertaa sukkasillaan lumihangessa karkuun.

Vierailija
7/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei traumoja tollasesta käyttäytymisestä? Jaa-a, sanoisinpa että tuollaiselle turtuminen eli desensitaatio on omanlaisensa trauma. :/ Otan osaa ap, pahalta kuulostaa.

Vierailija
8/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai teidän perheessä lapsiin ei kajottu? Helpolla oot moniin muihin verrattuna päässyt, teit aloituksen oikeasti sen takia jotta saisit sääliä... ei mulla muuta

Vierailija
9/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:45"]Sam täällä. Tosin eipä saatu me lapsetkaan rauhaa. Tuli juostua liian monta kertaa sukkasillaan lumihangessa karkuun.
[/quote]

Jatkan vielä. Haulikon piippuakin olen tuijottanut. Onneksi hullu tuli toisiin aatoksiin.

Vierailija
10/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ja olen myös 30v. Mä kyllä juoksin aina hysteerisesti väliin. Molemmat uhkailivat itsemurhalla jatkuvasti, isä myös usein pakkasi laukkunsa ja häipyi, tuli sit seuraavana päivänä kotiin karkkipussin kanssa. Mullakaan ei suurempia traumoja, tosin teininä oireilin aika tavalla.

Vierailija
11/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapsena todistanu muutamat pahoinpitelyt meidän olkkarissa. Koiran puukotuksen, äitipuolen pahoinpitelyjä..hakkaamista,päällä istumista jossa samalla läiskitään ja revitään hiuksia..kuristamisia jopa siihen saakka että äitipuoli sinersi. Oman osanikin sain. On jättänyt jäljet. Paniikkikohtauksia joskus ja ahdistuneisuutta.

Vierailija
12/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:45"]Sam täällä. Tosin eipä saatu me lapsetkaan rauhaa. Tuli juostua liian monta kertaa sukkasillaan lumihangessa karkuun.
[/quote]

Moi Sam!

Vierailija
13/13 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Meidän perheessä ei koskaan ole ollut väkivaltaa. Kerrain sain tukkapöllyä mutta olin tosi tuhma. Kamala lapsuus teillä :( T. 31v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme