Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista haluaisit heittää roskikseen, mistä miehesi ei halua luopua?

Vierailija
25.08.2015 |

...tai kierrätykseen tms

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen yhtään mitään. Meillä minä olen se hamsteri joka ei malttaisi luopua mistään käyttökelpoisesta.

Vierailija
2/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken minkä on eksältään saanut. Oma-alotteisesti heitti jo menemään kaksi eksältä saatua pyyhettä, kaksi settiä eksältä saatuja lakanoita, kaikki eksältä saadut kortit ja kaikki valokuvat, joissa on eksän kanssa.  En tosiaan halua täällä meidän kotona nukkua eksän vanhoissa lakanoissa, joissa ovat paneskelleet tai pyyhkiä itseäni pyyhkeeseen johon eksä on toosaansa kuivannut. 

Mutta kyllä se jotain lässytti, että mitä nyt hyviä lakanoita pois heittää. Pointtini onneksi meni perille ja kaikki kamat katosivat kun olin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ukon! Ei vaan tajuu

Vierailija
4/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:32"]kaiken minkä on eksältään saanut. Oma-alotteisesti heitti jo menemään kaksi eksältä saatua pyyhettä, kaksi settiä eksältä saatuja lakanoita, kaikki eksältä saadut kortit ja kaikki valokuvat, joissa on eksän kanssa.  En tosiaan halua täällä meidän kotona nukkua eksän vanhoissa lakanoissa, joissa ovat paneskelleet tai pyyhkiä itseäni pyyhkeeseen johon eksä on toosaansa kuivannut. 

Mutta kyllä se jotain lässytti, että mitä nyt hyviä lakanoita pois heittää. Pointtini onneksi meni perille ja kaikki kamat katosivat kun olin töissä.
[/quote]

No, minä olen samaa mieltä miehesi kanssa, miksi hyviä pakanoita ja pyyhkeitä pitäisi heittää pois?
Tai kaikki valokuvat hävittää? Olisit ottanut neitsytmiehen, joka ei ole ikinä seurustellut jos noin ahdistaa, että mies on ennen sinua seurustellut toisen naisen kanssa. :)

Vierailija
5/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet sen vaatteista. Täynnä reikiä. Mutta kuulemma ei niistä lempikalsareista voi luopua, ne on just muotoutuneet hyviksi ja ilmastointikin pelaa.

Vierailija
6/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosäätimen

Vierailija
7/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:45"]Puolet sen vaatteista. Täynnä reikiä. Mutta kuulemma ei niistä lempikalsareista voi luopua, ne on just muotoutuneet hyviksi ja ilmastointikin pelaa.
[/quote]

Sama! Säilyttää jopa reikäisiä sukkia.

Vierailija
8/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallolakanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi