Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Squirting

Vierailija
25.08.2015 |

Siis naiset jotka orgasmin yhteydessä ''pissaavat'', onko tämä miehistä kiihottavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkäävät kun nainen kusee tai paskoo heidän päälleen. Minä tykkään, jos naisen rauhaset suihkuttavat eritteitään sinne sun tänne, kun nainen rakastelee minun kanssani. Siinä on vissi ero. M44

Vierailija
2/9 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan helvetin kiihottavaa!! nam:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä myös jos ei tule sängyssä koko rakko tyhjäksi. Rakastan myös kusileikkejä. M

Vierailija
4/9 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiihottavaa. Aikaisemmat hoitoni eivät ole tuota tehneet mutta nykyinen onneksi roiskii melkein aina orgasmin yhteydessä.

Vierailija
5/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa niin kauan kun ei ole omat lakanat ja petari märkänä :)

Vierailija
6/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tykkäsin ja peukutin asiaa. Kunnes sattui kohdalle ensimmäinen jonka roiskeet maistuivat kompostille. Ja tää olis halunnut oraalia ja paljon. Vähän huono yhdistelmä, niin paljon kun oraalista tykkäänkin.

Vierailija
7/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen roiskuorgasmi on yhdistetty pienten sisempien häpyhuulien puuttumiseen. Tutkimusaineistossa (Kite & Howart) kaikilla ejakuloivilla naisilla sisemmät häpyhuulet olivat keskimääräistä (3,2mm) pienemmät.

Vierailija
8/9 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös tutkittu että tämä erite on suurimmalta osalta virtsaa. Mikä vähentää ainakin omaa innostusta.

Vierailija
9/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai se on virtsaa. Jos sellainen pelottaa tai ällöttää, niin voi voi. Minusta se on todella kiihottavaa. Ja en harrasta kultasuihkuja tai muita pissaleikkejä. Se, että nainen roiskii orgasmin yhteydessä (jotkut vähän sitä ennen ja jotkut ihan orgasmista riippumatta seksin aikana), on minulle kiihottavinta ikinä, ja paras osoitus siitä, että hän nauttii tekemisistämme. Jos naisen virtsa pelottaa, niin ehkä ei kannata harrastaa seksiä naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi