Onko täällä muita jatkuvasti huonoja ostoksia tekeviä?
Taas kävi näin. Ostin uudet farkut, jotka tuntuivat- ja näyttivät kaupassa täydellisiltä. Nyt kun olen käyttänyt niitä pari kertaa, niin olen todennut että ne eivät istukaan minulle :( maksoivat 50€, joka on minulle paljon, eikä todellakaan ole varaa ostaa uusia. Harmittaa!! Eikä tämä todellakaan ole eka kerta, vähän aikaa sitten ostin kivat kiilakorolliset sandaletit, jotka hiertävät niin pahasti ettei niitä voi käyttää. Rakkolaastarit ovat kalliita, eikä niitäkään viitsisi aina ostaa! Kaipaan vertaistukea :D
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:22"]Tyttöystäväni on juuri samanlainen. Ostaa vaatteita ja kenkiä, sekä muita asusteita, ja käyttää niitä tyytyväisenä maksimissaan viikon. (Usein vain muutaman päivän.) Sitten hän aloittaa itkun siitä, kun kiristää, puristaa, ei pysy jalassa, on liian lyhyt, pitkä, kamalaa kangasta, väärää materiaalia, typerän värinen.... Mitä siihen voi sanoa? Voi voi, itse sovitit ja ostit? :O
[/quote]
Joo, ymmärrän tuskasi.. Oon joskus teininä ollut samanlainen ku ostokset "halvalla sain, niin ostin" osoittautui pitkässä juoksussa kalliiksi. Nykyään ostan ajattomia kalliimpia vaatteita..
Ostin Prismasta Rainbow-rakkolaastareita. Kahdeksan kappaleen pakkaus maksoi vähän alle kaksi euroa.
Laita se rakkolaastari kiinni siihen kenkään mistä kohtaa hankaa, jos pysyis pitempään kun jalassa?
Mitä merkkejä olette ostaneet kun hiertää,ei sovi tms.?