Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian äänekäs

Vierailija
25.08.2015 |

Ärsyttää kun huomaan usein puhuvani liikaa. Muut, varsinkin hiljaiset, ihmiset jäävät ihan sanattomiksi, kun minä puhua papatan koko ajan. Olen yrittänyt välillä hillitä itseni mutta jossain vaiheessa juoman taas puhuvani aivan liikaa. Olisi kiva kuulla vinkkejä, onko joku muu samanlainen oppinut olemaan hiljaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huomaan puhuvani aivan liikaa...

-ap

Vierailija
2/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään osaa olla hiljaa. Mulla on vielä kantava ääni, jota en aina ihan hallitse niin kun innostun ääneni myös korottuu ja joskus saattaa jopa yhtäkkiä tehdä sellasen vammasen hypyn korkeelle kun en hallitse sitä. =(

Mä oon kyllä oppinut antamaan muidenkin puhua, mutta sitä kantavaa ääntä en ole oppinut hillitsemään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kysymyksiä, odota niihin vastauksia.

Vierailija
4/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:37"]Kysy kysymyksiä, odota niihin vastauksia.
[/quote]

Tuo on kyllä hyvä neuvo! Olen yrittänyt mutta sitten kun minulta kysytään vastakysymys niin puhun ja puhun ja puhun. Helvetti! Rakastan keskustella kahdestaan ihmisten kanssa koska silloin keskustelu on tasapainoista ja pystyn kuunnella jopa enemmän kuin itse olla äänessä mutta porukassa tämä ongelma korostuu sitten.

Vierailija
5/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheliaat ihmiset ovat vaan mukavia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi