Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haalari vai housut + takki ?

Vierailija
25.08.2015 |

Mietin siis 1-vuotiaalle talvivaatteita. Kannattaako ostaa housut ja takki vai kokopuku ? Lähinnä mietin käytännöllisyyttä ?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haalari tuon ikäiselle.

Vierailija
2/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin netistä nätin polvipituisen takin ja toppikset. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:10"]

Löysin netistä nätin polvipituisen takin ja toppikset. AP

[/quote]

Mun mielestä tuo kuulostaa epäkäytännölliseltä.

Vierailija
4/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen lapsen kokemuksella..kaksi haalarissa eskariin saakka ja kolmas 2,5  vuotiaaksi. olin aina ollut haalarin kannalla, mutta takki ja housut toimi hyvin pienemmälläkin. en tosin vuosikkaasta tiedä...

Vierailija
5/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarit. Toki toisena ulkoasuna voi olla housut ja takki, mutta ulkoleikeissä touhutessa tuon ikäiselle haalarit on käytännöllisimmät. Ja ainakin jos viet lapsesi päivähoitoon, siellä on puettavana paljon pieniä ja nopsemmin se haalarin laitto käy

Vierailija
6/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvipituinen huono. On aina polvien alla kun konttaa pihalla. Haalari ulkona oloon . Ja takki jos soppailet paljon .voit ottaa takin pois .haalarin yläosan voi ottaa pois mut sit selän alla aina mytyssä

Vierailija
7/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari on kyllä käytännöllisempi, itse ostaisin sellaisen vanhemmallekin lapselle kuin 1-vuotiaalle, jos on siis pihaleikkeihin tarkoitettu eikä pääasiassa kävelyyn kauppaan tai autolle.

Vierailija
8/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo taidan jatkaa haalarin etsintää. Ei vaan millään löydy hyvää. Onneksi on vielä aikaa talveen :) AP

Vierailija
9/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:16"]

Joo taidan jatkaa haalarin etsintää. Ei vaan millään löydy hyvää. Onneksi on vielä aikaa talveen :) AP

[/quote]

Etsitkö käytettyä vai uutta? Mikä on budjetti?

Vierailija
10/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta max 100 e

Vierailija
11/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä nettikauppoja on ?? :)

Vierailija
12/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari ulkoleikkeihin. Kaupassa talvella 2-osainen kätevämpi. Meillä on molemmat.

Vierailija
13/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lennen haalareita saa suunnilleen satasella. Tori.fissä on ihan hyvä valikoima käytettyjä kivoja haalareita, esim. Molo kidsiä, jos kuitenkin edes harkitset käytettyä. Katselin itse just kyseisen merkin Pyxis-mallia käytettynä 1-vuotiaalle (onneksi kuitenkin olemassa oleva haalari tuntuikin sopivan), ja oli hyväkuntoisia haalareita 65-85 eurolla.

Vierailija
14/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kengät on käytännöllisimmät kävelevälle 1-vuotiaalle ? Kuomat ? Vinkkelit ? Koreteksit ja mikä varrenkorkeus ? Olen niin tötterö näiden juttujen kanssa kun vasta opettelen. Terv.AP

Vierailija
15/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haalari arkikäyttöön noin pienelle. Kyläilyyn, kaupassa käyntiin jne. voi olla erikseen takki ja housut, niissä ei tarvitse olla erityisempiä ominaisuuksia. Tuon kokoluokan talvivaatteet kannattaisi ostaa alennusmyynneistä, niitä on aina jäljellä ja hinta ei ole este, kun hinnat on parhaimmillaan -70% alkuperäisestä.

http://www.travalle.fi/ Tuolta löytyy remu-haalareita, joissa hinta ja laatu kohtaavat. Pienten haalareita on myynnissä outletissa käytännössä aina.

Kenkiä on hyvä olla kahdet, toiset pakkaselle ja toiset kosteudenpitävät (vaikka goret).

Vierailija
16/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

GoreTexeihin ei laiteta mitään villasukkia. Minulla oli viime talvena GoreTexit suojakeleille ja kuomat pakkaskeleille. Molemmat ostin hyväkuntoisina käytettyinä 20€/pari lastenvaatekirppikselta, nyt ovat jo pienet.

Haalari ehdottomasti 1-vuotiaalle, housuissa ja takissa ei pysty samalla tavalla pyllistellä ja harjoitella liikkumista.

Haalareina oli FIX talvihaalari koviin pakkasiin ja ReimaTec suojakeleihin. Nekin hyväkuntoisina käytettyinä 20€/kpl.  Lapsella kannattaa suosia kerrospukeutumista, ei niinkään paksua haalaria, sillä se vaikeuttaa liikkumista paljon. Reilun kokoinen haalari.

Ostin juuri 98cm ReimaTecin 1,5v tytölle. 15€

Vierailija
17/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien valinta riippuu asuinpaikasta. Kuomia en voi suositella, mieluummin vaikka Superfit. Ovat superlämpimät ja pitävät myös vettä :)

Vierailija
18/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:35"]

Millaiset kengät on käytännöllisimmät kävelevälle 1-vuotiaalle ? Kuomat ? Vinkkelit ? Koreteksit ja mikä varrenkorkeus ? Olen niin tötterö näiden juttujen kanssa kun vasta opettelen. Terv.AP

[/quote]

Tepsut

Vierailija
19/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee hoitoon ja/tai ulkoilee paljon, niin villahaalari on kätevä väliasuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan