Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin miestä, mutta en puolisoa

Vierailija
25.08.2015 |

Olen keski-ikäinen, ylipainoinen ja muutenkin ruma yksinhuoltajaäiti. Olen koko tähänastisen aikuisen elämäni tottunut säännölliseen (lähes päivittäiseen) intiimiin kanssakäymiseen miehen kanssa, mutta nyt olen ollut jo yli puoli vuotta ilman. Ja tämä on ihan painajaista! 

Haluaisin miestä, mutta en puolisoa/suhdetta. Tarjokkaita on ollut, mutta kaikki varattuja miehiä ja niihin en suostu koskemaan pitkällä tikullakaan. Onko tosiaan niin, että ketään sinkkumiestä ei kiinnosta keski-ikäiset, ylipainoiset naiset? Vain ukkomiehet ottaisivat seikkailunhaluissaan mukaansa kenet tahansa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä suutu, mutta totuushan on se, että rahalla saa. Eli valkkaa jätkä ja maksa jätkälle siitä mitä haluatkin hänen sinulle tekevän.

Älä ota (siis ala seurustelemaan) missään nimessä minkään sääliretkun kaa, joka juo (sinuinkin) rahat ja vain hakkaa sinua.

-Tonni Kejari ja ylpee siitä

Vierailija
2/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani palomies - sairaankuljettaja, hengenpelastaja ja uimaopettaja olen silloin tällöin vapaapäivinäni käynyt maksua vastaan auttamassa tarpeessa olevia naisia. Olen hyväkuntoinen kuten jo töidenkin puolesta pitää olla.

Minulla on vakituista asiakaskuntaa yksinhuoltajia, osittaisen invaliditeetin omaavia nuoria naisia ja niin edelleen, joilla on vaikeuksia muodostaa normaalia parisuhdetta syystä tai toisesta. Teen ihan kaikkea laidasta laitaan osan kanssa vain pidän seuraa tai halailen ja osan kanssa on seksiä.

Tosin palveluideni käyttö edellyttää maksukykyä. Suomessahan se ei ole ongelma, että ei olisi kysyntää tälle varsinkin jos olet vähän laadukkaampi mies, mutta suomessa on vähän varakkaita ja rikkaita naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:32"]Olen ammatiltani palomies - sairaankuljettaja, hengenpelastaja ja uimaopettaja olen silloin tällöin vapaapäivinäni käynyt maksua vastaan auttamassa tarpeessa olevia naisia. Olen hyväkuntoinen kuten jo töidenkin puolesta pitää olla.

Minulla on vakituista asiakaskuntaa yksinhuoltajia, osittaisen invaliditeetin omaavia nuoria naisia ja niin edelleen, joilla on vaikeuksia muodostaa normaalia parisuhdetta syystä tai toisesta. Teen ihan kaikkea laidasta laitaan osan kanssa vain pidän seuraa tai halailen ja osan kanssa on seksiä.

Tosin palveluideni käyttö edellyttää maksukykyä. Suomessahan se ei ole ongelma, että ei olisi kysyntää tälle varsinkin jos olet vähän laadukkaampi mies, mutta suomessa on vähän varakkaita ja rikkaita naisia.
[/quote]Miten tälläiseen hommaan pääsee ja vaatiiko kuin ulkonäköä? Olen normaalin näköinen viriili nuorukainen jolla olisi rahantarve. Lisäksi läheisyys jne olisi mukavaa ja tykkäisin ihan auttamistarkoituksessa halvemmallakin tehdä :D

Vierailija
4/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:28"]Miten tälläiseen hommaan pääsee ja vaatiiko kuin ulkonäköä? Olen normaalin näköinen viriili nuorukainen jolla olisi rahantarve. Lisäksi läheisyys jne olisi mukavaa ja tykkäisin ihan auttamistarkoituksessa halvemmallakin tehdä :D[/quote]

Mies tarvitsee naisten kanssa kolme asiaa: supliikkia, supliikkia ja supliikkia. Huoripukki sen lisäksi myös rautaisen mieskunnon ja hyvän mielikuvituksen, koska ne asiakkaat eivät yleensä ole niitä naisia, joita hän itse valitsisi. Miehen pitää vietellä nainen normikaavan mukaan ja puhua maksu siihen päälle.

Vierailija
5/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sua lykästi, itse olen lähes 70 vuotias, kuivahko, mutta melko viriili "veteraani". Mulle kelpaa kyllä hieman pullukammatkin, varsinkin jos jyystää takaapäin, niin ei tuo naamapuoli niin haittaa.

Älä harrasta ikärasismia, vaan tartuu "matoon" tässä tapauksessa vaarin körmyyn. Meillä voisi olla hauskaa.

-Veikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi