Olen naimissa pihin ja itaran
Miehen kanssa.. molemmilla omat palkkatulot ja omat tilit. Menot menneet aina 50/50.
Mies ei osta itselleen vaatteita, kenkiä tms kuin kerran 10 aikana. Säästää ja säästää, sitten voikin pistää tuosta vaan 80.000 - 90.0000 euroa autoon.
Minä en saa hänen autoillaan ajaa ja ajotaitoni onkin kadonnut viimeisen 10 vuoden aikana (annoin oman autoni pois)
Olemme tilanteessa jossa mies vahtii jo minun omien palkkatulojen käyttöä! Päätoimisesta saamallani palkalla en saa ostaa itselleni mitään.
Olen joutunut ottamaan sivutyön jotta saan omaa rahaa joilla ostan vaatteet, meikit, maksan salimaksun ja suoratoisto palvelut mm Netflix jota mieskin katsoo.
Nyt eilen jo huomautteli, kun ostin itselleni Spotify palvelun!! Rahaa kuluu!
Ai p e r k e l e.. olen ihan hel-vetin väsynyt kun teen kahta työtä, en muista milloin minulla olisi edes ollut vapaa viikonloppu! Vuosia sitten, kai??
Eikö edes sivutyön rahat saa laittaa itseensä?
Kommentit (16)
Milloin sitä rahaa sitten törsäät jos ei ole vapaa-aikaa?
Miksi suostut tollaseen? Saat kyllä käyttää ne päätoimisen työsikin palkat ihan mihin tahdot pakollisten kulujen jälkeen.
Sivutyö > omaa rahaa.
Missä ne päätoimisen työn rahat ovat? Onko sulla eri tilit näille, vai miten olet saanut ne eroteltua niin, ettei ukkosi tajua sinun käyttävän toisen työn rahoja itseesi?
Miksi ihmiset on noin nynnyjä?
Antavat muiden päättää omien rahojen käytöstä?
Kasvata luonnetta prkl.
Luoja miktä tampio, ja ap tottelee miestään, miksi ihmeessä? :D
Kauhea kohtalo, pahinta on saita mies. Kai itsekin tajuat että palkkasi on sinun, ei miehen. Eroa jos toinen Kontrolloi tai hae apua keskustellen jostain pariterapeutilta /kriiskeskuksesta, että pääset eroon. Yksi työ riittää.
Jos haluat oman elämän - ota se. Muuta pois. Saat silloin ihan itse päättää mihin rahasi käytät.
Osta vekselillä niin kallis auto kuin vaan pystyt ja kato mitä ukko tekee.
Raportoi tänne sitten takaisin.
Ei pidä alistua toisen vallan alle. Palkkaasi varten pitää olla oma tili, jota vain sinä hallitset.
Lainaten Mae West sanoja: Avioliitto on laitos....Enkä ole viellä laitos kypsä....
Eikö naiset ihastu mieheen aina luonteen perusteella, joten miksi ylipäätään olet mennyt yhteen tuon miehen kanssa? :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
NIIIIN, MIKSI ON ?????????
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?