Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketipinor-keskustelu?

Vierailija
25.08.2015 |

Käytetään kait muuhunki, mut nyt kiinnostas saako sitä unilääkkeeksi? Mulla on jo pari vuotta ollu sekä nukahtamis- että uniongelmia ts. joko valvon kuuteen, nukun tunnin, tai jos nukahan yheltätoista saatan herätä kolmelta, enkä enää saa unta. Ei oo unirytmissä ongelmia, koska joudun joka tapauksessa heräämään lapsiperheaamuun seiskalta, eli periaatteessa meen aina yrittämään unta kymmenen-yhentoista maissa. Ja taas täällä valvotaan... :( Jokusen kerran aikanaan sain sitä ystävältä 25mg-tabun ja autto hyvin. Pikkusen tokkurainen olo oli aamulla, mut sain sentään nukuttua. Oon käyny terveyskeskuslääkärillä, mut tyynnytteli vaan ku sanoin, et kaikki muuten hyvin, mutten pysty nukkumaan. Oon kuulemma terve nainen. Mukavat ja lepposat lapset koululaisia, ne ei valvota ja muutenki heidän kans on tosi hyvä olla, mut on kaikenlaista omituista oiretta öisin: pelottaa, ahistaa, pelkään et kuolen, sydän hakkaa satasella. Ja jos mahdollista, niin älkää vittuilko, on aika paha olla nyt. Jos joku vois vastata mitä tehä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Määrillä 25-50mg määrätään nimenomaan nukkumiseen. Jos se sinulla toimii juttele ihmeessä lääkärin kanssa. Monet saa inhottavia sivuvaikutuksia, hienoa jos sinä et.

Vierailija
2/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli anteeks. En oo aiemmin osallistunu keskusteluun, vaikka tiesin et on ketjuissa, joskus oon nähny. Kait ne ois pitäny osata hakee? Enpä tuu enää tänne häiritteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen oot? käytätkö muitakin lääkkeitä?

oletko koukussa lääkkeisiin?

mistä saat lääkkeesi?

Vierailija
4/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TAAAAS. Täällä on miljoona ketipinor keskustelua